Inlägg från: farry4u |Visa alla inlägg
  • farry4u

Dalabrudar 2007 del 3

Hej Hej

Ja det är jätte kul nu är det bara
    2 månader kvar för oss och det börjar bli nervöst =)
    När är eran dag ?
    Är det någon som har koll på en bra DJ här i dalarna, vi är inte klara med allt och det är inte så lätt att hitta allt man behöver här tycker jag.

Samma sak med dekorationer för dukningen har vi inte hittat så mycket...

Har ni hittat allt de ni letar efter?

• farry4u

Pralm: Vi gifter oss oskså i torsångs kyrka i maj, den 5 maj. Vi fick petter karlsson som präst. Är det någon annan som som ska ha honom?

Fru JB: Minns du vilken sida ni var inne på? Vad tar en dj för en kväll? Jag har ingen aning om sånt =)

• farry4u

Critan. Vad bra att han är bra, vi ska träffa honom i mars nu.

Fru JB: Vi ska ha festen på en väns restaurang i borlänge. Restaurang Saga och så har vi bokat rum åt gästerna på hotel saga som ligger precis brevid. Dom är suveräna med maten =)

• farry4u

Vi har oxå skickat våra nu och nästan alla har svarat redan, så 99 % verkar komma, det är kul när folk blir så glada. Ja nu känns det verkligen på riktigt "ler" Nu ser man bara fram emot allt så himla mycket och tycker tiden står still ibland.

• farry4u

En dalabrud är nu gift och det var den bästa dagen i mitt liv. 5 Maj är en dag att minnas :)

Har börjat med en hemsida,men är inte klara än då vi inte fått alla bilder än. kan rekomendera er om ni ska göra en sen på gamma.

home.gamman.se/meijer/

Lycka till alla dalabrudar som har allt kvar, njut av varje sekund av dagen.Den går sååå fort ;)

Svar på tråden Dalabrudar 2007 del 3