Inlägg från: lovenattalicia |Visa alla inlägg
  • lovenattalicia

Dalabrudar 2007 del 3

Länge sedan jag var in ser jag....
    Ny tråd och redan 11 sidor.
    Nyfiken fråga, ni som gifter er i Torsång är ni därifrån??
    Vi var för sent ute för att få tid där ute. Jag är fd Torsångsbo därför jag undrar.

2007Bröllop vi hade catering i helgen för svärmor fyllde år då tog vi från Catering companiet det var helt ok mat. Såg lite lite ut när han kom med det men det vart mycket över... Jag tyckte det såg trist och tråkigt ut ända tills jag smaka då blev jag glatt överraskad och jag är normalt sett en väldigt kräsen person...

• lovenattalicia

Å nu såg jag att jag visst svarade på något som var frågat för 2 månader sedan....
    Typiskt mig att vara förvirrad....

• lovenattalicia

Dalabrud - just nu står det ganska still med planerandet... men jag har köpt brudklänning och häromdagen hittade jag en kulldräkt åt lilltjejen till ett riktigt fyndpris. Känns skönare att ha en egen på henne så man slipper ägna dagen åt att vara orolig att hon förstör en lånad... Brudklänningen hittade jag när vi var på loppis! Den är enkel med pärlbroderier precis som jag vill ha det utan massa "rysch pysch rosetter och fluff" Den sitter som om den vore sydd efter mina mått.
    Var hem till svärmor idag och sambon provade om han fortfarande kunde ha sin kostym, den var lite tight över magen men förhoppningsvis så har magen minskat någon cm till bröllopet!
    Vi har fått min konfrimations präst så det känns bra fast det inte blev den vi hellst önskade men nu blev det alternativ nr 2 i stället. Har satt ihop gästlistan så nu är det bara att skicka ut inbjudningarna det börjar bli hög tid för det nu, fast de som ska bjudas vet ju om det redan så det känns som om det inte gör något att vi inte skickat ännu!
    Nu återstår bara att bestämma maten och vart vi skall hålla till efteråt!
    Hur går det för er då?

• lovenattalicia

Jag börjar nog bli mer nervös inför det här än vad jag erkänt för mig själv...
    I natt drömde jag om att det var dax för bröllopet men vi råkade gifta oss fel tid så det var inte våra gäster som satt i kyrkan, ringar hade vi glömt att köpa. Stora dottern hade sovit hos sin pappa och kom hem i sista minuten med jätte smutsigt hår. Allting gick på tok....
    Undra om det betyder att jag måste börja planera lite bättre?

Svar på tråden Dalabrudar 2007 del 3