Dalabrudar 2007 del 3
..hej...
finns det plats för en till dalabrutta?
Gifter mig också i Torsång, 1:a sept
..hej...
finns det plats för en till dalabrutta?
Gifter mig också i Torsång, 1:a sept
Madlin...TACK!!!
Bröllopsnerver än, nån? Personligen har jag grymma problem att sova på kvällarna, snurrar bordsplacering, olika scenarion, musik m.m i huvet.
Kommer vara nervvrak lagom till september...
men det är det baskemig värt
Julikulla-...älskar Torsång...brukar åka dit båtvägen på sommrarna
men än ligger båten på gården, förbaskade kommunen som aldrig lägger i bryggorna
Är från Falun för övrigt....
(Ursäkta påhoppet om någon snäll kommunmänniska läser , men lägg i bryggorna för guds skull)
Julikulla-ja vet! är ju det jag säger...nervvrak
Men tar det ganska lugnt, fast nu har jag snöat in på BT, inte bra. Min m2b bara skakar på huvet när jag sitter med laptopen i knät...
Shit sex veckor kvar! Vill med!!!
Madlin: Bra! skönt att höra att jag inte är ensam. Är ingen galen bridezilla, vill bara suga i mig så mycket idéer som möjligt för att få till allt på bästa sätt. Min blivande tycker det räcker med att en av oss är knäpp så han säger bara ja och nej till mina förslag. Och åsikter har han, var så säker
Haha, den dan min blivande skriver i det här forumet lovar jag att springa naken i kvarteret
Madlin: Joru, och med min tur så ska du se att det blir nakenchock.
Förlorade i klädpoker en sen natt i vintras. förloraren skulle springa ärevarv runt huset, naken...i SNÖN! Gissa vem det blev...
Madlin: Ja, galet! Å andra sidan när nån föreslår klädpoker sisådär i tvårycket efter en trevlig kväll med middag och vin och mera vin, låter det som en ganska bra idé.
Nu har jag lärt mig en läxa... får
Kommer definitivt inte nämna mitt vad för min blivande, kanske ska hitta på nåt som han kan förlora i
Madlin: Enligt mitt körkort fyller jag 29 i augusti, men personligen slutade jag räkna vid 25 . Min blivande blir 33 i år.
Jaha,vad skulle man kunna ge igen med? Fast mest skulle jag vilja förnedra min tärna och hennes kille som ska vara marsalk, då dom glatt hejade på och tvingade mig göra snöänglar