Dalabrudar 2007 del 3
några från södra Dalarna här då? När o var gifter ni er? :)
några från södra Dalarna här då? När o var gifter ni er? :)
Dalabrud-07
Ja de tillhör nog södra dalarna, var tvungen o kika på www.sodradalarna.com/koppladefiler/sodra_dalarna.pdf - geografin var inte den bästa!
Så ni gifter er i St. Skedvi? När? :)
Dalabrud-07: åh va roligt :D vi gifter oss i avesta antingen 11 eller 18 augusti - vet närmare imorgon förmodligen då jag ska jaga vigselförrättaren *ler*
Dalabrud-07: där ser man! Är dock inflyttad så uppväxt här är jag dock inte.
torulf
Roligt att ni väljer Dalarna, har ni några anknytningar hit då eller? :) Vart gifter ni er?
Tjejer, behöver lite hjälp. Jagar för fullt efter söta vita ballerina-aktiga skor, öppen tå eller inte. Inte för mycket krimskrams, vart hittar man?
Kikat på DinSko, Wedins och Skopunkten än så länge. Har Skohuset i Kupolen mycket ballerinatyper i sitt sortiment?
pralm: åh toppen! då måste jag susa dit nån dag o kika.
Akvavit: Men va roligt, GRATTIS!!!
farry4u
STORT GRATTIS, ska kika in på er sida sen :D
Dalabrud-07: spännande, hoppas alla trycksaker blir bra! Hur mycket får ni betala och hur mycket trycker ni upp?
Jag är mer eller mindre klar med de största posterna, det är brudbukett jag ska bestämma mig för och prata med florist. Och så är de klänning, som jag ska beställa efter från Kina - blir ju tajt men de borde funka! Beställer ikväll. Imorgon skickas inbjudningarna ut också :)
Dalabrud-07: förstår det! ångrar lite att vi börjat pyssla med allt det där själv - känns fel o sluta mitt i. Väldigt mycket jobb trots man har bra utrustning o trycka allt själv.
Dalabrud-07: då är de ju även prisvärt!! vilken trycker ni upp allt hos om man får fråga?