Inlägg från: madlin |Visa alla inlägg
  • madlin

Dalabrudar 2007 del 3

Dalabrud-07: aha! antar att du är därifrån med?

• madlin

Dalabrud-07: då är jag med!

• madlin

Dalabrud-07: Avesta :) men kommer inte härifrån dock utan från Gästrikland.

• madlin

Julikulla: välkommen hit!! Grangärde... vart ligger det? (du får ursäkta mina dåliga geografikunskaper!)

• madlin

Julikulla: ahaaa.... va roligt! Inte så långt ifrån mig då. Bor ni i Ludvika också kanske?

• madlin

Julikulla: haha, iiiingen fara! Hur gamla är ni? :)

snart Jockes fru...: finns de hjärterum finns de stjärterum ;) Välkommen!!

• madlin

Julikulla: ah, näää.. jag skulle formulera mig annorlunda, sorry ;)

snart Jockes fru...: jaa, har nerverna utanpå redan här *ler* Drömmer mardrömmar och all vaken tid tänker jag bröllop!

• madlin

snart Jockes fru...: haha då har vi rätt lika blivande med andra ord. Han tycker jag är lite halvknäpp som surfar i tid och otid, pysslar med smågrejer till bröllopet om nätterna när jag inte kan somna.. Ja.. de är nog lite bridezilla över mig, har förvandlats över en natt ;)

• madlin

Dalabrud-07: där ser man! Så roligt! Är dock inflyttad hit så någon äkta dalkulla är jag inte i grund o botten *s*

• madlin

Julikulla: haha jaa, fast min blivande bröllopsbloggar iallafall ihop med mig - alltid något! ;) Men att hänga här vill han INTE! Hihi, förstår inte varför...?! ha ha!

• madlin

Julikulla: det är väl typiskt män egentligen, nog för vi ofta drömmer om att gifta oss etc etc.

snart Jockes fru...: haha hoppla hejsan! ;)

• madlin

snart Jockes fru...: hahaha!! va galna vadslagningar! Kul med folk som bjuder på sig själva och tokar sig lite med *ler* Du får allt vara tyst om ditt vad, annars reggar han sig här bara för att du ska springa kvarteret runt ;)

• madlin

snart Jockes fru...: sånt man själv skulle kunna få för sig ju!! Hur gamla är ni då?

Ja, hitta på nåt riktigt bra - så han får förnedras lite med ;)

• madlin

hm... tåls att kluras på! *hornen växer ut ur pannan* ;)

• madlin

haha, ja det verkar inte bättre!

• madlin

jag som inte har tv400! Hoppas sambon kan få hem den på något annat vis bara :D

Klart jag hojtar till om jag kommer på nåt elakt... nej menar.. eh bra! ;)

• madlin

snart Jockes fru...: har för mig att jag sett programserien för några år sen, nån polska bland annat som är med o är värsta bridezillan ;) Men vill ju titta igen, nu när man SKA gifta sig om 3 månader.

Svar på tråden Dalabrudar 2007 del 3