• Ulrikas

konstiga/annorlunda presenter?

Ett år hade jag och min dåvarande pojkvän bestämt att vi inte skulle köpa så dyra presenter utan tanken räknades istället.. Jag satt och gjorde iordning en kokbok med recept som pojkvännen tyckte om, samt han var dessutom intresserad av matlagning. Jag kämpade med kokboken i hemlighet i flera månader.

När julen kom fick han sin present och jag fick... en ryggkliare.. en sådan man köper i kinaaffärer..

• Ulrikas

Jag kom på en sak till.. fast det var jag som hade köpt underliga presenter till mina storbröder. Jag var inte så gammal kanske 12 år och gick och köpte ett litet modellflygplan i plast att bygga ihop till min ena broder, den andre brodern fick limmet... :)

De hade mycket kul åt detta så året efter fick jag ett hårspänne var utav dem.. :)

• Ulrikas

Broderade tavlor har vi i hela hemmet. Blivande makens mamma och hans mormor har borderat friskt och det är inga små tavlor. VI har hela nattvarden broderad på en jättetavla. Den är okey men alla andra.. Maken älskar en tavla av en skum katt och med spygrön bakgrund.. Den MÅSTE vara upp tycker han. Jag har placerat den i barnens rum... ;) *isch*

Svar på tråden konstiga/annorlunda presenter?