smartiz
ok.. och vi har skickat våra inbjudningar nu för en vecka sen så då ligger vi kanske ganska lika ändå...
jag höll också på en massa med våra inbjudningskort. köpte visserligen ett format som radn fanns, men sen var det till att klipp-och-klistra för att få olika lager på lager och embossing hade vi på ett par ställen osv. och det tar tid! men så fina de blev till slut...
tezzilezz
jag tycker också att det är jätteskoj att fixa och planera och så. men det hela kompliceras av att jag har en dotter på 5 månader som sitter som ett plåster på mig. dels får jag inte gjort något och dels kan jag inte åka ifrån henne för att prova kläder osv för hon är beroende av mig (ammar). vi var ute en helg för några veckor sedan och provade klänningar men dottern tröttnade snabbt på att inte få göra något (blev buren av den jag hade med som smakråd) så då var det bara att lägga ner verksamheten igen...
men för överigt, jag håller fullständigt med. det är jätteskoj!
ja, var är vi i planerna... letar fotograf är väl där vi står och stampar just nu. har en som vi vill ha, men han verkar svår att nå. har försökt i en vecka nu utan resultat. det är nästan så man börjar undra om det är värt att ta honom längre om han nu är så svår att nå dvs.
hur mkt kostar era fotografer? och vad får ni för pengarna?