4 Augusti 2007 *Tråd2*
maljor
Ring nummer två tycker jag är finast.
maljor
Ring nummer två tycker jag är finast.
Va kul att se att ni pratar om ringar själv har jag jätte svårt att hitta någon som faller mig i smaken...
Letar och letar.. men de kommer nog.
i dag va vi i väg till bronsil och designa våra egna ringar. 14 April får vi se reultatet. de kändes väldigt bra eftersom jag haft så svåt att hitta nån som passar mig. Spännande:)
I dag skickade i även i väg våra första inbjudningkort som ska till Finland de i sverige får vänta en månad till.
Vet alla här hur ni vill ha håret. själv tycker jag de är jätte svårt att bestämma nån.. har ni nå idder och hur ska era se ut?
På svart svartbruds hemsida finns jag under kimsbrud där har jag även lagt ut en bild på klänningen, kan ni inte hjälpa mig att ge förslag på en frisyr till denna klänning... Där finns de även tre frisyrer som jag tycker är fina men är lite sugen på utsläppt med..
www.gamman.se
Kan hända att ni behöver vara medlemar för att se...
chrissa
Tack
jag är helt otrolig. har köpt klänning men innan jag köpte den tittade jag på en annan men hade råd så jag köpte en annan jag tyckte va nästan likadan men nu så fick jag ett erbjudande jag knappt kan motstå. den klännigen jag tittade på från början kan jag få för 2500:- de är ju inga pengar för en klänning. Hur ska jag göra? ska i alla åka och prova den annars kommer jag bara tänka på de..
Jag är då hopplös... :)
pratade med vår präst i dag och hon sa att de inte va nå måste för oss att ha psalmer, de va skönt men vi får se om de blir en i alla fall.
Petra74
Hur ser ringen ut?