Inlägg från: Petra74 |Visa alla inlägg
  • Petra74

4 Augusti 2007 *Tråd2*

Även jag har hittat hit.
    Såg i bröllopskalendern att vi är många som gifter oss denna dag

• Petra74

Smartiz:
    Tack för välkomnandet!

• Petra74

hej tjejer!
    Tänkte bara höra om de flesta av er redan har köpt/hyrt klänning och skaffat ring. Någon som vet hur lång innan man måste skaffa klänning då man ska köpa?
    Ring har jag hittat och skall inhandlas på nätet. Vntar på att få hem ringmått.

• Petra74

Tack för svaren ang klänningar!
    Jag har provat och vet vad jag vill ha, en LILLY-klänning. Skall åka till Svahns i kungsbacka i början av april. Det kan väl inte vara försent att köpa en då?

• Petra74

tekanna:
    har tänkt mig en tvådelad Lilly: Kjol 10-2856
    Topp:01-3015, 01-2958 eller 01-2950

• Petra74

Maljor:
    en stor kram till dig!

• Petra74

brudaugusti07:
    Kan du tänka dig tvådelat?
    I så fall har bla märket Lilly många toppar med snörning i ryggen. Tänker själv köpa en sån då jag ska gå ner ca 10 kg till augusti

• Petra74

Jag har beställt min ring idag. Fån Jempguld!!!!

• Petra74

mellini:
    En väldigt enkel då jag inte är så mycket för massa stenar
    www.jempguld.se/ Gå in påGuld/vigsel och på Allians. sen är det näst sista ringen med beteckning 431_3

• Petra74

brudaugusti07:
    Skulle vara kul att höra vad du bestämmer dig för brudkläder. Har du bestämt än?

• Petra74

Har idag varit och handlat min brudklänning eller rättare sagt lagt handpenning på den.
    Det blev inte tvådelat utan en klänning från Nixa modell 7100.

• Petra74

Igår var jag och betalade ressterande på min klänning så nu hängr den här hemma! Känns väldigt bra!

• Petra74

Nu är det snrt exakt fyra månader kvar till våra bröllop! Jag längtar verkligen dit. och eftersom vi gifter oss borgligt så är nästan allt klart för min del!

• Petra74

Mailjor
    Vilken fin bukett!

• Petra74

Vi ska inte på någon bröllopsresa. Det får bli en resa för hela familjen nästa år istället!

• Petra74

tekanna:
    Vi skickade in våra på skärtorsdagen.

• Petra74

Idag jar jag varit och lämnat in intyg om hinderprövning till kommune(vi gifter ju oss borgligt) så nu är det gjort! Känns bra!

• Petra74

Det var bara vi själva somskrev på hindersprövningen som vi sen skickade in till skattemyndigheten! Sen när vi fick tillbaka intygen ville de ha namn och adress till våra två vittnen.

• Petra74

Stefans mö:
    Vi ska ju gifta oss borgligt och då ville de iallafall i den kommunen vi gifter oss i , ha namnen på våra vittnen. Men det är nog olika från kommun till kommun

• Petra74

Stefans mö:
    Det var kvinnan som har hand om borgliga vigslar på kommunen som ville ha namnen på vittnen.

Svar på tråden 4 Augusti 2007 *Tråd2*