4 Augusti 2007 *Tråd2*
Bruden blå - bra förklaring! här är en annan som funderat kring färgmysteriet.
Men om man inte lyckas hitta exakt samma, syns det mycket eller?
Bruden blå - bra förklaring! här är en annan som funderat kring färgmysteriet.
Men om man inte lyckas hitta exakt samma, syns det mycket eller?
Vi har valt det datumet, för vi träffades första helgen i augusti Sen känns det som en bra helg liksom i slutet av sommaren (inte riktigt men )
Tezzilezz - känner precis som du! Man börjar slappna av mer och mer, ju mer som bokas
Låter som ett bra pris på fotograf tycker jag! Vår tar 3900 för 2 timmar, tjugo bilder en förstoring och en bok med 30 bilder i, som de binder ihop. Det blir både utomhus och ateljébilder. Allt inräknat.
Har ni funderat på vad ni vill ha i tårtan?
Vi vill ha chokladbotten med vitchokladmousse och ngn kolasås mellan, och sugarpaste på...
Är lite av en chokladjunkie
Vi ska ha viltinspirerad meny, så kanske kan man ha hjortron ngnstans... Lingon är ju i och för sig också gott... Oj va sugen jag blir!!!
Hej hej!
Är lika dålig på att skriva själv... läser dock lite då och då Min ursäkt är tentaplugg samt jobbansökningar, det tar lite tid... Vi har köpt material till inbjudningarna och tanken är att vi ska börja med dem när jag skrivit tentan... Vi betalar 3800 för 2 timmar med fotografen utomhus och ateljé, 20 bilder, en förstoring och en inbunden bok med 30 bilder. Känns som ett ok pris. Klänningen är beställd och skorna köpta, men man kan ju hinna ändra sig
Har gjort något som känns i väldigt god tid: bestämt hur festprogrammet ska se ut! Men det kom så naturligt när vi gjorde förslag till inbjudan
Ska ni ha gästbeskrivning? och har ni börjat med den? Jag har knåpat lite när plugget gå trögt, känns som om det kan ta lite tid...
Kram på er alla därute! Hoppas vi får lite liv i tråden igen (är ju faktiskt uppe i tråd 2 sid 11)
tjoho! grattis smatiz!
Vet hur det är! har haft min ring sen jul, provar den då och då och får den där sotra magkänslan! längtar tills den kommer att sitta på fingret för gott!
FÖr oss har inget hänt än (sen sist) Tentapluggar fortfarande, går sådär... Men nu helgen har snön försvunnit och det känns som våren är på vägen
humöret stiger och man får lust att sätta igång ånnu mer med planeringen (måste bara göra tentan först )
Och JO det är alldeles för sent för mig att vara uppe, borde gå och sova nu så jag kommer upp och pluggar imorgon.. Men BT är ju så mycket roligare
måste säga att jag blir mest stressad av 140 dagar!!
För oss gäller att jag ska under våren läsa min sista termin (måste klara allt för att få examen) dessutom göra ett 5p arbete, vi söker jobb som sjutton och ska flytta till en annan stad i början av sommaren, och så fyller jag 25 i maj..
Tyvärr har bröllopsplanering kommit i skymundan, men jag hoppas på att kunna lägga ner lite mer tid denna månad!
By the way, klarade tentan i tisdags!
Igår mailade vår vigselförrättare att han inte kan viga oss så det blir att hitta en ny! Vi har redan provat med två, så nu måste det bli kyrkligt istället för borgerligt.... apropå panik
Allt annat stannade upp lite, det blir att fokusera på detta istället!
Hej hej!
Länge sen jag var här nu! För oss går det trögt, inga inbjudningar skickade än. Vi jobbar på med dem och hoppas på att skicka den nästa helg. Men nu börjar vi fundera kring OSA, hade först tänkt 4/6 men har fått reaktioner på att det är så tidigt, så jag undrar när ni har OSA?