Inlägg från: fruaugusti07 |Visa alla inlägg
  • fruaugusti07

4 Augusti 2007 *Tråd2*

Hej alla Brudar!
    Vi har även vi valt detta fantastiska datum till vår stora dag.
    Vi har tänkt att ha 4 st brudnäbbar (vår dotter, samt döttrar till våra marskalkar och tärnor.)
    Exakt vad de ska göra ännu är inte klart men min dotter pratar om att hon ska ha blommor iaf.... Undrar oxå hur ni andra ska göra
    Anna

• fruaugusti07

tack så mycket smartiz och melleni....

Det är alltid klurigt det där med klänningen. Man vill ju att det ska vara helt perfekt.
    Min hittade jag i en affär i Södertälje.
    Med lite tur hittade jag den sedan här på bt:s köp och sälj för en betydligt billigare peng så det enda som nu väntar är att sy upp den så att den passar kort lilla mig, annars hänger den i garderoben hemma och bara väntar på den stora dagen....

• fruaugusti07

Vad långt alla har kommit!
    Inbjudningarna är skickade och några anmälningar har hunnit trilla in....

Tårtorna är jag i full färd att provbaka (och provsmaka) har ett dop om två veckor som jag över på. Några tips på vad man kan ha mellan lagren?

• fruaugusti07

Hej SandyD och välkommen!

Det kommer att gå jättebra med eran planering och erat bröllop. Det blir lite vad man gör det till.:=)

Cecilia.A Vi börjar även vi ana oråd om möhippor och svensexor och allt sådant, om man nu får någon....

• fruaugusti07

Melleni : jag gillar oxå den låten skarpt och tykcer absolut att ni kan ha den på bröllopet..

Vi får gifta oss!!!!!
    Hindersprövningen kom hem i brevlådan idag. Trodde först att det var om deklarationen och att de hade räknat fel och vi skulle få betala tebax 10 000 istället för att få pengarna.
    Hade helt glömt bort att jag skickat in den.....Är så lycklig! Nu känns det på riktigt!

Hoppas att alla ni som har en jobbig period, står ut och mår bättre snart. Jag hade min i lördags men nu är allt tipp, topp igen!

• fruaugusti07
    hehe skönt med ett mynt i skon!!!

Det tar jag nog och skippar! Annars har jag nog bara lånat och blått kvar.....
  • fruaugusti07

Lägger till mig med!

Bruden blå
    Melleni (4/8-07)
    Tezzilezz
    Maljor
    Pernilla Borås
    FrökenAnna
    Googlad
    lillfrugan4/8
    Chrissa
    annaochkim

• fruaugusti07

välkommen välkommen

• fruaugusti07

Är klar med hindersprövningen och ringarna.....
    Skrev en lista idag på allt som var kvar så att vi kan pricka av...
    Maten..( vi ska fixa själva buffe)
    Tårtan ..
    Drycken ( är beställd men inte betald)
    Väst till m2b ( vi har hittat men inte köpt
    Klänningar till 4 näbbar
    Skor till en näbb
    Kläder till vår bebisson
    Boka band
    Fixa transport till lokalen
    Blombuketten
    Håret

Med andra ord ganska mycket....
    Vi har osa till 31 maj och nästan alla har svarat redan. Har nästan bara ett par släktingar kvar som vi sällan träffar...

• fruaugusti07

Hehe ! Prövade min klänning igår för att se hur den passade efter viktminskning efter graviditet samt se hur mycket jag behöver lägga upp den.......
    Guuuud vad fin jag var! Och det var inte så mycket jag behövde lägga upp heller på längden.....Jag ville nästan inte ta av mig den!!!

• fruaugusti07

Bruden blå (Färingsö )
    Melleni (4/8-07)
    Tezzilezz
    Maljor
    Pernilla Borås
    FrökenAnna
    Googlad
    lillfrugan4/8
    Chrissa
    annaochkim (Nykvarns kyrka kl 14)
    patriks brud (Tyresö kyrka)
    fru-07 (Vårdsberg kyrka)
    Stefans fästmö
    smartiz (Grödinge kyrka kl 14.30)
    Sverner
    Cecilia.a (Händene kyrka)

Kul med plats och datum....Lägger till på mig med!

Svar på tråden 4 Augusti 2007 *Tråd2*