4 Augusti 2007 *Tråd2*
Jag lägger också till mig på listan:
Bruden blå (Färingsö )
Melleni (4/8-07)
Tezzilezz (Örby kyrka, 15.00)
Maljor
Pernilla Borås
FrökenAnna
Googlad
lillfrugan4/8
Chrissa
annaochkim
patriks brud (Tyresö kyrka)
fru-07 (Vårdsberg kyrka)
Stefans fästmö (Älvsåkers kyrka 16.00)
smartiz (Grödinge kyrka kl 14.30)
Sverner
Cecilia.a (Händene kyrka)
Sussili (Östra Eneby kyrka kl. 16.30)
Förra fredagen, den 11/5 var jag och provade min hyrklänning, som beställdes från fabrikanten med mina mått. Vi ska göra om den lite så att jag får den som jag vill (tänk vad härligt, jag hyr en klänning och får använda den först av alla samt får ändra den som jag vill). Jag hade lyckats hitta vita skor som jag hade med mig. Tog även och plockade ihop lite smycken som jag hade hemma för att se om de passade eller om åtminstone något av halsbanden passade beträffande längden. När det gällde halsband så blev faktiskt ett av de jag hade med mig väldigtr bra till klänningen när vi hade modifierat det lite. Ska även ha ett par silverörhängen med strass i som jag fick av min sambos dotter i julas. När vi kom hem från jobbet låg hindersprövningsbeviset där i brevlådan och väntade...
Idag lämnade jag in min blivandes smoking till kemtvätt. Han har anvät den en gång bara, då han fyllde 50, och det är 4 år sedan så den borde ju funka även nu. Oj, nu när jag skriver hans ålder känner jag mig gammal (är 41) är det flera här som äs så gamla som vi?
Sambon har varit gift borgligt förut och har 3 vuxna barn nu (mellan 30 och 24 år), själv har jag inga barn och detta blir första (och förhoppningsvis enda gången) jag gifter mig - så jag gifter mig i kritvitt.