Inlägg från: kela81 |Visa alla inlägg
  • kela81

4 Augusti 2007 *Tråd2*

maljor-nä..d.et blir inte mycket till bröllop med bara kyrkan bokad

• kela81

nä....så är det ju Och det kan nog bli lite trist att stå där själv i mjukisbyxor och tralla på en psalm typ

• kela81
    Idag har jag varit å inhandlat alla papper till kort och övriga trycksaker Dyyyyrt blev det men nu så har jag ju allt hemma så Dessutom räknade de fle i affären så jag fick typ 100 papper extra Inget jag gråter för...för det lär ju gå åt
  • kela81

maljor-åh...va gott Vill med ha Du kan få ett papper av mig om jag får lite mineralvatten av dig

• kela81
    det fins creme och vinrött vad vill du ha

jag är med helt såld på mineralvatten...har blivit de senaste månaderna-....innan så gillade jag det inte ens Undrar om det har med vuxenpoängen att göra
  • kela81

inte jag heller...gravid alltså...ännu...så det är nog vuxenpoängen som spökar
    Men då vet du ju vart du har ännu mer reservpapper att hämta om du klantar till det totalt Men du får nog skynda dig...för jag lär själb behöva göra om både en och två gånger

• kela81

LYX Min får jag aldrig iväg sådär....

Nu ska jag ta å krypa isäng....*gäspar* är såååå trött efter en veckas skidåkning å så jobbat hela dan....

God natt!

• kela81

tekanna -nåja...så långt efter är du nog inte...visserligen har vi fotograf men det är det ända då...

Bruden blå-du (och din sambo) har så rätt så.....det viktigaste är ju det där JA i skyrkan...allt annnat är ju bara runt omkring liksom...

Själv ahr jag suttit i två kvällar nu och pillat med inbjudningskorten...men är lånt ifrån färdig...jag måste ju krongla till det för mig själv ju
    Jag har valt ett kortformat som inte finns färdigt så jag får klippa till å vika själv Å sen så ska jag ha enbrossade stämlpar p¨å två ställen (var av en i "3d" typ...så det tar tid...för att inte tala om alla band å prytlar som ska på plats med .-D Sen så har jag ochså hört ryktas om att man visst ska skriva nått i dem med Är det verkligen nödvändigt tror ni

• kela81

tekanna-om han inte går å nå så börhjar man ju undra...vill han inte ha kunder helelr? Så resonerade jag när jag var på fotografjakt...svarade de inte ganska snabbt så belv de strykna från listan...
    Vår fotograf-karin skog, är med i tre timmar (porträtt, vigsel, mingel utanför kyrakn) för 7000:- med alla bilder högupplösta påcd...

Håret-nä,. det har jag inte bestämt mig för änn...vet ungefär vad jag vill ha dock...svårare att hitta frisör däremot....för ett vettigt pris och i någorlunda närhet av där jag bor/gifter mig....

Svar på tråden 4 Augusti 2007 *Tråd2*