Häromdagen var jag hos frissan o gjorde provuppsättning, med slöja o allt. Det blev jättefint, jag blev helnöjd! Provade klänningen när jag kom hem o det var såå fint tillsammans!! :D :D Jag kommer känna mig så vacker... *drömmer* Det blev en ganska enkel uppsättning utan för mycket krusidull, eftersom jag har lång broderad slöja och mycket broderier på klänningen, så det inte blir för mycket. Men lite lockar som hänger ner i nacken blev det, gillar lockar... :)
Sen var jag o beställde brudbukett, corsage o tärnbukett. Jag hade först tänkt mig vitt o blått eftersom det är våra färger, men så ska jag ha smink som går i rosa o lila så floristen föreslog en bukett i blått-lila-rosa och lite vitt som bryter av. Tror det blir jättefint, en färgklick till den vita klänningen o slöjan! Det blir en droppformad bukett med lite murgröna eller luktärter eller liknande som hänger ner, lite "busigt/spretigt", vill inte ha det för perfekt... Släppte lite på kontrollbehover ;) genom att bara säga vilka färger och form på buketten jag vill ha, så får hon välja exakta blommor själv... Floristen verkar jätteduktig, så jag tror jag blir nöjd! Har ni beställt blommor än?