Inlägg från: maljor |Visa alla inlägg
  • maljor

4 Augusti 2007 *Tråd2*

Cecilia.A
    Jo, det är jättesvårt att välja ring. Bestämde mig först igår efter att ha provat ringen 1000 ggr tror jag Känns det rätt med ringen så är det det oxå =)

smartiz
    nä jag vet ;) eller, bröllop blir det ju men det är ingen som kommer om man inte är inbjuden...

• maljor

Skulle jag oxå vilja ha!!

Du får visa bilder när det är klart

Skickade precis iväg min m2b till affärn för att köpa mineralvatten han är bra gullig *ler*

• maljor

Schysst bytesaffär ;) vad är det för färger?
    Jo, är galen i mineralvatten. Köper aldrig läsk utan vill ha vattnet istället

• maljor

creme lät ju bra... passar in i vårt tema oxå. Tusan att jag redan köpt allt papper vi ska ha (plus en hel del till ifall det blir tokigt längs vägen)

Har alltid tyckt om mineralvatten men det senaste halvåret har det blivit extremt (och nej, inte gravid - än ;))

• maljor

*skrattar* ok... ska skynda mig då

åh... nu kom m2b med mineralvatten

• maljor

Jag är här fortfarande sitter dock i lite funderingar för festen så jag läser mest vad andra skriver för att få ideér ;)

• maljor

Vi kommer få pröjsa 8000 för våran fotograf. Men då får han åka ett par mil så det ingår reseersättning, fotografering på valfri plats/er, 12st 20x20cm foton inbundna i ett läderalbum, 30st tackkort (foto, kort och kuvert) och 7st förstoringar (6st ska vi ge bort).... Tycker ändå att vi får rätt mycket för våra pengar även om det drog över budgeten med 3000 =/

• maljor

thebrud

vad tråkigt att den inte passade =( vart bor du då? Om du inte vill chansa så kan du ju ringa butiken först för att fråga om de har klänningen hemma..

• maljor

Ja det måste man göra. Jag fick lämna en handpenning på min klänning på 1000kr.

Har du hört med Klädpiraten i Gävle om de har den? De har ju en hel del klänningar hemma...

Svar på tråden 4 Augusti 2007 *Tråd2*