4 Augusti 2007 *Tråd2*
den hemsidan har ju inga direkta detaljer om mig eller festen eftersom de är en sida som gästerna ska använda sig av
den hemsidan har ju inga direkta detaljer om mig eller festen eftersom de är en sida som gästerna ska använda sig av
Stefans fästmö
Jag har också för mig att nån mer ska skriva på hindersprövnigen för att intyga att man är den man är och skriver att man är. vet att ett par bekanta till mig sa att de fick göra så men de kanske har ändrats.
Jag fick i går höra att 070707 va den populäraste dagen i år.. De är en Lördag.
På de flesta ställerna i sverige va de tydligen svårt att få lokaler och kyrkor på denna dag.
Jag måste välja en psalm och en vanlig låt till har ni några förslag?
Jo vi funderar på att även ge killarna brudgummen, bestman (2) en entre eftersom jag ska bli överlämnad av far min. har ni nå förslag på nån häftig låt att komma in till. Behöver itne va fin utan cool, så de blir lite annorlunda och kul:)
smartiz
De va en del när man började läsa igenom allt. Tur att vi har två. en madame och en master:)
Bruden blå
Otroligt. Men inte direkt de jag letar efter.
Vart kan man hyra linnebukar i från? inom vätmanlandslän, södermanlandslän, och örebro?
Hitta nyss ett företag med kanon priser mot malmö men de kunde inte skicka så långt som hit.
Tror ni man kan få tag i något nu?
tekanna
N
tekanna
Har tyvärr inte sparat adressen eftersom de inte gick att hyra för oss. men fick fram den genom att söka på google. sök på:
"hyra linnedukar" så kommer de upp.
I går va jag och fixade under kjol till min klänning och hittade en perfekt så nu är jag komplett:)
Klänning, skor, halsband, örhängen, tiara, slöja, underkläder, Onej inge blått dock.. de måte jag ju fixa. så helt komplett va jag inte:
Skönt och ha så mycket som möjligt klart till sommaren när alla semestrar börjar.
Vi va även i väg och kollade på näbb kläder. Cajsa som en av våra näbbar heter. fick välja sin egen fast inom visa färger. Då vet man att hon vill ha den och bra smak hade hon med:)
Börjar ni bli helt klara med er själva?
Bruden blå
De blev en hel del provande, tror de blev fem olika som vi provade fram och tillbaka. Tyckte inte rikigt om något så frågade jag om de inte hade en med tre ringar, jo vist så jag prova sjätte bara:)
Och där satt den så en med tre ringar blev de. fint fall och under kjolen sys ej igenom. Kostade 1400 att köpa så de fick bli att hyra. för 495:-