4 Augusti 2007 *Tråd2*
Japp, köpte min nixa där =) fick bra service tycker jag och det är inte tidsbokning *skönt* de brukar även ligga bra till i pris. Betalade 3100 för min inkl förlängning (det var 15% påslag när man beställde så).
Japp, köpte min nixa där =) fick bra service tycker jag och det är inte tidsbokning *skönt* de brukar även ligga bra till i pris. Betalade 3100 för min inkl förlängning (det var 15% påslag när man beställde så).
Du får göra det =) funderar på att ta mig en tur dit jag oxå... kanske måste köpa en ny tiara =(
Nä, tror inte den passar till frisyren som jag så gärna vill ha =(
Nej. De säljer inte skor =( men det finns ju jättefina från tex vagabond på Din Sko =)
Har lagt in en bild på familjeliv på hur jag vill ha mitt hår:
www.familjeliv.se/hem/lollo83/galleri.php
Är inte så mycket för att ha avancerade håruppsättningar på mig själv.
tezzilezz
hittade bilden i en gammal bröllopstidning tyvärr så är min tiara som ett diadem så jag vet inte hur snyggt det blir =(=(
jo jag får nog det... annars är det bara att inhandla en ny. Ska boka tid för provuppsättning så då kan jag fråga lite.
åh förresten!! Kolla in den här länken:
Ha ljud på!!! Garanterar att ni kommer skratta
Måste affären beställa din klänning så bör man räkna med åtminstone 4 månaders väntetid.
och ja, jag har köpt klänning och ring. Ska få hem min ring den här veckan *längtar*
Idag har jag hämtat min ring!!!!!! Frågade m2b om jag inte kunde få smyganvända den lite nu innan Såååå fin!!