4 Augusti 2007 *Tråd2*
Idag kommer inbjudningarna ut. postade dom i fredags, så visst borde dom komma idag då?
Åhkänns lite spännande, hoppas vi får någon rekation.
Idag kommer inbjudningarna ut. postade dom i fredags, så visst borde dom komma idag då?
Åhkänns lite spännande, hoppas vi får någon rekation.
smartiz
kul. här är underkjolen på plats, men jag står på ruta noll när det gäller klänningen. så har två stycken ute till försäljning nu och budar på en annan själv. blev lite knas då jag fick en i fel färg.
Känner mig lite stressad, men hoppas det löser sig snart.
smartiz
ja budet är jag inte orolig för. det är inte på ebay utan jag talar med säljaren och tänkte förhandla lite om priset. så jag får den, men frågan är bara till vilket pris. Och sedan vill jag ju helst ha någon av klänningarna sålda innan jag köper en till. vill ju inte samla på klänningar här.
smartiz
nä det är ju inte så kul det heller.
Jag har ju funderat på en av klänningarna jag säljer, den är så himmla fin, gillar den skarpt, men den är som sagt va fel färg. funderat på att ta den till en sömmerska och justera så hon får byta ut dom detaljerna som är i fel färg till den blå färg jag vill ha. det är också ett alternativ. men skall se, en dag i taget, tänkte ge det en vecka eller så, sen måste jag bestämma mig, tiden springer ju iväg.
jag beställde blått och fick rött. visserligen skitfint gjort, men inte det jag beställde.
det är en kant längst ner av rött tyg , det är lite andra detaljer som skulle varit blå som är röda.
det går ju säkert att fixa, men men, får se. ett steg i taget.
smartiz
en lång historia som pågått ett par månader nu, först så skulle jag få ändra det, men nu har inte säljaren svarat mig sedan 1a mars trots att jag mailat flera gånger. och såg nu i går morse att han är avregistrerad från sitt mailkonto. så kan inte komma i kontakt med honom.
Kul att det går frammåt för er också.
Själv är jag mest fast i klänningsdjungeln.
provade igår mig halvt blind i mina klänningar. men nu är jag tillbaka på att använda min första klänning och har mailat sömmerskan och justeringar. Och den andra får jag lov att lägga upp för försäljning.
skönt att ha fattat det beslutet.
Även om det fortfarande känns lite klyvet.
Den andra klänningen hade ju vid bred kjol och ordentligt släp, hur ofta kan man bära det liksom?
Men o andra sidan så är en enklare klänning mer min stil. så nu får det bli det.
Sen har vi det dom där två stora problemen som jag knappt vågar tänka på. Nämligen jaga party tält och personal. för att inte tala om ifall vi skall ordna någon slags bakgrundsmusik eller om vi skall strunta i musiken helt.
hua. resten är nog rätt lätt jämfört med dom punkterna. maten är redan bestämd, kläder till mannen och barnen är inte heller något som tynger mig.
men men, fram¨åt går det. I veckan blir det 4 månader kvar, dags att börja fundera på efternamn och hindersprövning snart.
Vi ska nog inte heller på bröllopsresa, ingen som är planerad i allafall.
Men la in en text på vår hemsida nu om att vi inte skriver någon önskelista utan istället önskar oss presentkort på ticket. Så kanske blir det någon bröllopsresa eller annan resa nästa år.
freewebs.com/ann_mattias
kolla under bröllop.
Texten "stal" jag helt ärligt från en annan tjej här ...du vet vem du är ;)
Ändrade om lite i början bara. vad tycker du/ni. funkar det bra så? eller låter det tokigt?
Cecilia.A
Tackar. Jag vi hade en annan layout och upplägg, men la om alltihop idag. så skönt på den siten, så enkelt att fixa om som man vill ha det.