4 Augusti 2007 *Tråd2*
Lyckan över att ha fått hem ringen har bytts ut mot tårar. Min morbror dog idag *gråter*
Lyckan över att ha fått hem ringen har bytts ut mot tårar. Min morbror dog idag *gråter*
Tack för alla kramar. Det behövs verkligen nu. Nu är det bara mamma kvar på den sidan släkten (har några fler som vi inte har någon som helst kontakt med) då mormor och morfar dog för bara några år sedan =( Tur att vi är många syskon som kan ta hand om mamma nu.
Känns ändå som att man kan splittra tankarna med annat och jag vet att min morbror skulle vilja att jag gläds åt bröllopet. Usch.... tack iaf för att ni finns här!!
thebrud
Jag tror oxå att han kommer finnas i kyrkan med oss på vår dag. Känns bra att tänka så och det gör det hela lite lättare faktiskt.
Det som känns sååå tungt nu är att vi hade hunnit dit och sagt hejdå om hans mamma hade hört av sig bara och sagt att han låg på sjukhuset.
Har fått prata en hel del idag och det gör att det går lättare att bearbeta.
Skickade våra till alla hjärtans dag
ja det är väl 13 "familjer" av 30 som svarat =)
Såhär skrev vi i inbjudan:
Två hjärtan,
två liv sammanbundna i vänskap,
förenade för alltid i kärlek.
Dela med oss denna nya start,
den första dag av våra liv tillsammans
som man och fru.
Det är med glädje som vi:
xxx
&
xxx
bjuder in Er att dela med oss den dag
vi utbyter våra löften den 4 augusti
kl. 15.00 i xxx kyrka
för att sedan äta gott och fira tillsammans
i xxx.
Och sedan när och vart de ska osa och klädsel.
I info-bladet skrev vi att vi helst inte vill ha presenter MEN för de som känner att de absolut måste ge oss något så är det bästa en liten slant så vi kommer på bröllopsresa.
Sedan skrev vi att alla barn och ev. partners är välkomna.
Om det är någon som är allergisk så måste de tala om det.
Och sedan gav vi lite tips på var de kan bo någonstans.
Så skrev vi såklart att vi har bar till självkostnadspris så att de måste ta med kontanter.
Det var tydligen flera st som hade fällt några tårar över texten i inbjudan
Är det bara jag som har lite smått panik över att jag inte har allt klart? =(
"skönt" att höra att jag inte är konstig då. På onsdag är det bara 4 månader kvar och det känns som att det är miljarder saker kvar att göra. Måste nog varva ner lite snart och se över allt...
smartiz
skor och underkläder har jag redan fixat. Köpte mina skor för billig peng (299) när jag snubblade över dem för ett år sen
Men jag har 73 servetter kvar att sy (har legat riktigt på latsidan vad gäller dem) och vi har inte betsämt hur dekorationer eller någonting sånt ska se ut. Sen vet vi inte ens vilken präst vi kommer få!!!