Inlägg från: maljor |Visa alla inlägg
  • maljor

4 Augusti 2007 *Tråd2*

Förhoppningsvis får man ju reda på det snart men har vi otur så dröjer det fram till slutet på maj någon gång. Men de vet ju snart när alla har semester så jag förstår inte varför de inte kan tala om för oss redan då =/

Mysprick

Förstår att allt stannade upp. Tråkigt besked =( hoppas det löser sig!!

• maljor

Gudinnan

Jag håller med. Finns så mycket man skulle vilja ha så jag iaf kan vela ganska länge innan jag bestämmer mig. Inte i vanliga fall för då bestämmer jag mig alltid på en gång utan det här började i samband med bröllopsplaneringen.

Hade tänkt att jag skulle hinna med en hel del idag när m2b var borta men inte har jag gjort nått alls!!! *fy på mig* och snart är han hemma igen och då ska jag vara klar för att gå ner på stan - ska ut och käka idag

• maljor

Vi kommer prata med restaurang elever på gymnasieskolan där vi gifter oss. Tar reda på vilka som är duktigast så frågar vi dem om de kan ställa upp. Ni kanske kan göra samma?

• maljor

Har bestämt mig för min bukett och har fått ett ca pris oxå. Ska beställa den om någon månad (känns tidigt att göra det redan).
    Såhär ska den se ut:

www.bernzonsblommor.se/view_image.asp&p2=Himmelsblå&p3=är%20delfinumen%20(säsong%20sommar)%20vendela%20rosor%20och%20texas

• maljor

Dels så går den i våra färger och dels så är den otroligt vacker.
    Har velat ha en sådan bukett sen jag började drömma om ett ev. bröllop för 5 år sedan men inte hittat DEN förrän nu. Kanske kan tyckas lite tråkig men jag är en ganska enkel person så extrema buketter och megafrisyrer skulle bara se malplacerat ut på mig.
    Har tyvärr inte sån tur att jag känner någon florist. Ingen hårfrisörska eller konditor eller något annat heller =(

• maljor

Vi funderar på Thailand i januari men man kanske ska kolla vad det kostar redan i november. Kanske är billigare då...
    Skulle vilja åka till seychellerna och caribien oxå men man kan ju inte åka till ALLA ställen

• maljor

Vi har kollat på Krabi och Koh Chang som ska ha helt fantastisk natur. Kikar bara på såna ställen som vi har blivit rekommenderade av andra just för att det är bröllopsresan. Hade inte spelat lika stor roll om det varit en "vanlig" resa

Svar på tråden 4 Augusti 2007 *Tråd2*