• Pumpalot

Allt löste sig tillslut...

Jaha.. Då var man en fru då *ler*
    Ni anar inte hur konstigt det känns, bröllopsdagen skyndade förbi med en väldig fart och när vi vaknade i lördagsmorgon kunde vi nästan inte tro att det var sant. Dagen vi längtat efter och planerat i minsta detalj var redan över - och vi är nu man och hustru.
    Otroligt mäktig och lycklig känsla som sitter ända ut i fingertopparna.

Vår bröllopsdag var helt sagolik - och jag är världens kanske lyckligaste fru ;)

Bilder finns på canavan.weddingannouncer.com och vigseln kommer visas på tv3 den mars kl 20.00

Tack alla underbara BT-tjejer som hjälpt mig i kaoset tiden före bröllopet. i är underbara!

• Svar på tråden Allt löste sig tillslut...
  • Pumpalot

Kakan -07 oj hade visst numlock intryckt, 22dra mars visas det

• Pumpalot

Mrs.K Värmdö kyrka vart helt fantastiska. Inte nog med att kyrkan är helt underbart vacker, men alla var hjälpsamma och villiga att lyssna på våra önskemål.
    Vår präst hette Jan Hellström, vår kantor hette Björn Borseman.

Prästen var väldigt öppen och lät oss i princip forma vigseln precis så som vi ville ha den. Vi hade egna löften, vi gav blommor till våra föräldrar vid utgången, min pappa överlämnade mig, prästen drog allt på svengelska (lite engelska, lite svenska).

Kantorn ställde utan problem upp på att kompa musiken.

Vi har inga negativa erfarenheter från Värmdö Kyrka.

• Pumpalot

Heleneli tårtan var smarrig!:)
    Min svärmor gjorde den åt oss, hennes stora hobby är sugarcraft, så hon spenderade en vecka åt att fixa den åt oss. Vi var jätte nöjda.
    Så vi betalade ingenting för den, hon stod för materialet, som inte gick på allt för många hundralappar ;)

• Pumpalot

Heleneli hihi jag tror jag behåller henne ett tag till ;)
    Till barndops-tårtor och liknande!

Om du vill ha en liknande skapelse kanske du kan forska lite i om ngn här på BT håller på med sugar craft.

Svärmor bor i England - men gör tårtor på beställning där, dock tar hon bara betalt för materialet, hon är alldeles för snäll tycker jag! Tror folk skulle betala mer än så för hennes tårtor.

Lycka tilL!

• Pumpalot

Mrs.K Jag tror ni kommer att bli jätte nöjda, lycka till!

• Pumpalot

Enamorada vi var med i ett reality program, och finalen blev vår vigsel ;)

• Pumpalot

Heleneli svärmor hälsar att om ni betalar för hennes flygresa så kan hon fixa tårta :D
    Skämt å sido, jag hoppas ni hittar ngn i er smak.

• Pumpalot

Kakan -07 neej, varför tror du det?

• Pumpalot

Kakan -07 haha det är faktiskt ofta jag får höra det där.. Måste ha ett vanligt utseende :D

• Pumpalot

Diffy vi har vart med på du är vad du äter.
    Jag jobbar med kundtjänst och administration på ett media företag, vad gör du själv?

Nopp inga barn ännu

• Pumpalot

pudan Låten heter "grow old with you" och sjungs utav Adam Sandler. Låten kommer från filmen The weddingsinger.

Vi har även graverat in "I wanna grow old with you" i våra ringar ;)

• Pumpalot

Pillisen nja, det skulle nog i sånt fall vara att boka in en veckas semester direkt efter vigseln. Själv är jag redan tilbaka på jobbet - trött, sliten och lääängtar efter sängen! :D

• Pumpalot

Diffy programmet vi är med i visas 22 mars. *håller tummarna på bebis*

Tittij håller på att uppdatera, kolla imorgon igen så ska det nog vara klart :D

• Pumpalot

Diffy nja vi jobbar inte på bebis, händer det så händer det. Vi har inte bråttom ;)'
    Planerar ni bebbe?

Vi har vart tillsammans i 1,5 år.
    Bor i Holmviksskogen nu, vart bor du?

• Pumpalot

Tittij det funkar nu :D

• Pumpalot

Diffy vad härligt! Hoppas ert bröllop blir fantastiskt och att bebben kommer tidsnog.
    Vill du vara gravid på bröllopet?

• Pumpalot

Diffy jobbigt om man redan köpt klänning bara ;)

Svar på tråden Allt löste sig tillslut...