Hur får vi det roligaste festhäftet??
Hej hej , jag tror inte man behöver ha sånger för att få en rolig/ ljudlig fest, däremot tror jag på en någorlunda planerad bordsplacering... så att inte alla tysta klumpas ihop på ett ställe osv...
Hej hej , jag tror inte man behöver ha sånger för att få en rolig/ ljudlig fest, däremot tror jag på en någorlunda planerad bordsplacering... så att inte alla tysta klumpas ihop på ett ställe osv...
vi kommer att ha mingelingo innan middagen... då hinner folk bekanta sig lite m varann o kanske inte blir så stelt under middagen
Mingelbingo, fick tipset här på BT, verkar jättekul . Man gör i ordning bingobrickor o skriver ngt i varje ruta... typ
har delat lägenhet m bruden
bor i Italien
är veterinär
O sedan ska folk gå o snacka m varann o hitta personen som påståendet stämmer på o få dennes signatur i rutan... den m full bricka först har fått bingo o vinner ett pris
Cinderella: det låter också kul... men vi tror att det blir kul när folk får gå o kackla lite m varann innan middag... blir mer avslappnat till middagen... Vid bordsbingot behöver man ju inte prata m varann, bara iakta varann o sen kryssa i sin bricka... det e iofs oxå kul... men för att få folk o bekanta sig m varann så tror jag att mingelbingo blir toppen
Vi funderar på att även ha Singstar senare på kvällen o dela gästerna i grupper/lag... den gruppen som får högts poäng i Singstar vinner ngt... men blir svårt att komma på bra vinst till en hel grupp... hmmm...
men toppen hade väl äöndå varit att brudparet inte visste ngt om detta tal utan bara toastmaster o gäster.. hade blivit hur kul som helst.. förstå vad paffa brudparet hade blivit
Hmmm... nu ska ju jag vara brud.. men hoppas att jag får nöjet att va toastmaster ngn gång.. då tänker jag köra detta GARANTERAT
Maila alla förslag till mig oxå bride2be@spray.se
Esposa, jag väntar fortf på mail Så om du får innan mig, så maila mig o tvärtom
haha... ja det var ju bra.. detdär m mailadress.. tänkte inte ens på det... då väntar vi på festprogram då...hallååå... någon?
Vi är MÅÅÅNGA som vill ha... kan ni inte skicka till oss pliiiiiz