• caso78

Hur får vi det roligaste festhäftet??

Hej hej , jag tror inte man behöver ha sånger för att få en rolig/ ljudlig fest, däremot tror jag på en någorlunda planerad bordsplacering... så att inte alla tysta klumpas ihop på ett ställe osv...

• caso78

vi kommer att ha mingelingo innan middagen... då hinner folk bekanta sig lite m varann o kanske inte blir så stelt under middagen

• caso78

Mingelbingo, fick tipset här på BT, verkar jättekul . Man gör i ordning bingobrickor o skriver ngt i varje ruta... typ

har delat lägenhet m bruden
    bor i Italien
    är veterinär

O sedan ska folk gå o snacka m varann o hitta personen som påståendet stämmer på o få dennes signatur i rutan... den m full bricka först har fått bingo o vinner ett pris

• caso78

Cinderella: det låter också kul... men vi tror att det blir kul när folk får gå o kackla lite m varann innan middag... blir mer avslappnat till middagen... Vid bordsbingot behöver man ju inte prata m varann, bara iakta varann o sen kryssa i sin bricka... det e iofs oxå kul... men för att få folk o bekanta sig m varann så tror jag att mingelbingo blir toppen

• caso78

Vi funderar på att även ha Singstar senare på kvällen o dela gästerna i grupper/lag... den gruppen som får högts poäng i Singstar vinner ngt... men blir svårt att komma på bra vinst till en hel grupp... hmmm...

• caso78

men toppen hade väl äöndå varit att brudparet inte visste ngt om detta tal utan bara toastmaster o gäster.. hade blivit hur kul som helst.. förstå vad paffa brudparet hade blivit

• caso78

Hmmm... nu ska ju jag vara brud.. men hoppas att jag får nöjet att va toastmaster ngn gång.. då tänker jag köra detta GARANTERAT

• caso78

Esposa, jag väntar fortf på mail Så om du får innan mig, så maila mig o tvärtom

• caso78

haha... ja det var ju bra.. detdär m mailadress.. tänkte inte ens på det... då väntar vi på festprogram då...hallååå... någon?

• caso78

Vi är MÅÅÅNGA som vill ha... kan ni inte skicka till oss pliiiiiz

Svar på tråden Hur får vi det roligaste festhäftet??