• Rosviol

Hur får vi det roligaste festhäftet??

Nina Hq- om det inte är till allt för stort besvär, skulle jag bli jätte glad om jag skulle kunna mejla mig ditt festprogram. Har suttit nu i över en månad och knåpat och funderat och nu har jag kört fast helt och hållet. Skulle vara till jätte stor hjälp att få lite inspiration.
    rosviol@hotmail.com

• Rosviol

jag menar ju såklart om du kunde mejla mig. Blev lite fel där i texten såg jag

• Rosviol

Nu har jag fått Nina Hq:s festprogram TACK så jätte mycket. Var kanon gav mycket inspiration.
    janson 77- tack så jätte mycket för ditt festprogram. Precis som jag själv skulle vilja ha det. åh nu kliar det i fingrarna att göra ett lika bra själv!

• Rosviol

jansson 77 - nej det kommer jag absolut inte göra. Tänkte titta på ditt som mall men valt ut andra regler anndra "barns tankar om kärlek" och sen kommer jag göra lite annorlunda på beskrivningen. Förstår att du vill ha ditt eget och att andra inte ska kopiera. Det jag menade var att jag inte hade tänkt att ha ett så thockt häfte och du vusade med ditt att man kunde få med det jag ville på bara ett fåtal blad

• Rosviol

"I ett hus i skogens slut, liten tomte tittar ut. Haren skuttar fram så fort knackar på dess port" det varväl en klockren liten visa somn skulle kunna passa istället för ett rim hihih Nej nu kanske jag var elak

• Rosviol

Åhh jag skulle vara evigt tacksam av den inspirationshjälpen. Sitter här och får gråahår :) på festprogrammet. rosviol@hotmail.com
    Tack så jätte mycket på förhand

• Rosviol

Annika Lind - Tack så jätte mcyket för inspirationen. Kanon fint festprogram!!! TACK TACK

Svar på tråden Hur får vi det roligaste festhäftet??