• Fru 2009

Hur får vi det roligaste festhäftet??

Har hållt på med programmet nästan hela dagen idag. (har man lite att göra eller vad? )

Har fått ihop en sida med serier (5 st, det får räcka).

Tv-tablån har jag fått dit, och även fått dit "Dagens ros" där jag tycker det passar bäst.

Har kommit på att anonnserna är de jobbigaste, jättesvårt att få till. Hoppas alla har humor bara, men det tror jag.

Roligt värre det här.

• Fru 2009

esposa - det var så lite så.

Tänk bara på att jag har mest bara hunnit skriva rubriker dock, men tror man kan se ungefär hur jag tänkt ändå.

Hoppas även du får en trevlig kväll, och jag lovar, ska inte sitta uppe för länge och pyssla.

• Fru 2009

har gjort tidslinjen nu också, som många tydligen har med.
    Blev tokbra, lade in Screen Beans-bilder och lade till lite text.
    Till och med fästmannen blev nöjd med resultatet.

• Fru 2009

Sanna81 - öööhhhmmm....jo, alltså...ja, jag har ju det.

och ska man vara riktigt petig är det bara 1 år och 9 månader kvar.

Har till och med börjat beställa prover från här och var redan.

Kan bara inte slita mig från planerandet.

• Fru 2009

Mupu - kan inte svara för alla, men svarar för mig i alla fall.

Jag planerar för fullt (och min sambo är också med i det såklart ), fast vi kommer inte gifta oss förrän i februari 2009.

Jag förstår dem som inte förstår varför eller hur man orkar hålla på, men för min del så kan jag bara inte låta bli.
    Jag trodde aldrig jag skulle få höra dessa ord från min fästman, att vi skulle bestämma datum (eller jo, klart jag visste jag skulle få höra, bara inte så snart)..

Det är en dröm som gått i uppfyllelse för mig, så därför planerar jag redan nu. Under tidens gång kommer jag nog hinna ändra mig om olika saker, men det gör ingenting för min del.

Antar att jag lät väldigt flummig nu.
    Men det är min anledning till att hålla på i alla fall..
    Mitt liv har varit fruktansvärt hårt, och det här var något jag bara trodde jag kunde få drömma om. Men nu när det blivit verklighet så klänger jag mig liksom fast vid det.

Hoppas du förstår lite av det jag säger i alla fall.

• Fru 2009

midsommarbrud-07 - försökte skicka till dig men det gick inte.

• Fru 2009

demilo - tack.

Det är visserligen bara ett utkast än, ska få in mer, men kommer inte exakt på vad, men har ett litet hum i alla fall.

Ni är välkomna att använda hur mycket ni vill av det.

• Fru 2009

tycker också vi borde dela med oss mer av tipsen i själva tråden.
    Synd om denna kommer bli ännu en mail-tråd... *ryser*

Svar på tråden Hur får vi det roligaste festhäftet??