Hur får vi det roligaste festhäftet??
Fitthäfte.....
Fitthäfte.....
Det här tycker jag är ganska kul som vi har i vårt....
Tips på sysselsättning om du får tråkigt på festen:
?Svara på allting någon säger med ? Det är vad du tror?
?Öva på att låta som ett modem
?Visa att diskussionen är slut genom att hålla händerna för öronen
?Rabbla slumpmässiga tal när någon håller tal
?Fråga människor vilket kön de är
?Utforska hur långsamt du kan göra kväkande läten
?Repetera hela tiden:
Du:- Hörde du det där?
Den andre:- Vad då?
Du:- Glöm det, det har slutat...
?Ställ mystiska frågor till din bordsgranne och mumla något om psykologisk profil.
(men det är kanske bara vår konstiga humor)
Vi har oxå skrivit roliga fakta om oss själva för gästerna att läsa.....
Vi har i presentationen om gästerna, rim om varje person, nåt med intresse, arbete eller nåt annat kul som personen upplevt med brudparet.
Jag är kass på att rimma, men min m2b är ganska så bra, och när man väl sätter sig ner så kommer man på saker direkt, och ideerna flödar
Nu har jag mailat några.....
Lämna gärna nån rad vad ni tycker....
Nina Hq: Vi som är så flitiga att skicka våra festhäften runt om i sverige, kan inte du skicka mig ditt så skickar jag mitt, så kanske vi kan få tips och ideér från varandra?
ekeroth50@hotmail.com
Rosviol: Bara du inte exakt kopierar mitt
Äh, vet att många säkert gör det.....
Jag kan tyvärr inte skicka här hemifrån, har mallen på jobbet....Ni får tålmådigt vänta till måndag
Rosviol: det var verkligen med glimten i ögat jag skrev så
Tyckte du vårt var tjockt?
Fast jag tror jag måste fylla ut med annat då presentation av gästerna inte kommer ta upp sidor i slutänden.....
Dock har vi inte gjort rim om alla än.....Vad 17 rimmar man om människor man inte känner????????
Undrar bara vad man kan fylla ut med????
Rosviol, nu fattar jag hur du menar, med att få med info på få sidor
jag vill inte ha nån tjock bok som gästerna måste plöja sig igenom, vi är ju där för att umgås och ha tre vligt, inte att sitta och läsa
Dom vi inte vet rim om, tex två personer, dom är sjukpensionärer, är tråkiga människor, har inget jobb och sitter i en stuga i skogen, vad 17 ska man rimma om dom?