• janson77

Hur får vi det roligaste festhäftet??

Ett tips som jag själv tycker är fint är att lägga in bilder på brudparet, iaf tycker jag om det

• janson77

Skriver ut allting på jobbet, på färgkopiator och skrivare.

Såg en asful inbjudan i helgen, dom hade inte ens besvärat sig med att centrera texten, dom hade bara försökt få det centrerat genom att slå på mellantangenten, hur fult som helst, dom hade även knåpat ihop en framsida själva som bara såg slarvigt ut och inte alls genomtänkt......

• janson77

Stora A: jag kan skicka en mall, för festhäftet, där ser du sidorna, och som kommer i följd, sen är det bara att vika som det ska vara!

• janson77

Jag vill oxå ha fler tips...

• janson77

Goldensea: Vi har oxå rim om gästerna, ungefär lika som ni, har dock några svåra kvar....vill nån ha tips så säg till

Nån som kan ge tips på vad vi ska rimma om m2b´s pappa med fru, vi umgås aldrig med dom, jag har bara träffat dom en gång, och egentligen är ninte chansen så stor att dom ens kommer på bröllopet, men man måste ju ändå räkna med det.

Vad rimmar man om folk man inte känner????

• janson77

Kan nån hjälpa mig med rim på dessa?
    Snälla snälla

1 Min brors fru, tvåbarnsmamma, gillar rödvin och spela spel

2 Brudgummens farfar, har hund, jagar.

3 Brudgummens farmor, värnar om barnbarnen, bor i hus

4 Kvinna, vän till familjen, känt mor & farföräldrarna sedan tonåren, sjuksköterska

5 Toastmastern, nära vän, jagar, gillar ost, precis köpt lägenhet, försäljare för kopieringsmaskiner

• janson77

Oh, men dom var jättebra, det är ungefär så vi gjort dom andra med två rader! Tack så jättemycket......!!!!!!!

Har du fler på lager

• janson77

Du verkar ju jätteduktig på rim Tack så mycket !!!!!

• janson77

Men Chrissa !!!!!!!!!!
    Du är helt underbar på att rimma, dom var ju hur bra som helst!!!!
    Och dom passar väldigt bra in på stilen vi har på de andra hästerna, tack så väldigt mycket!!!!!

Oh, va glad jag blev nu, hehe

• janson77

Hahahaha, hästarna, hehe.....
    Jag hoppas att det inte kommer hästar utan gäster

• janson77

Maljor: det där var ju kanon ju
    Har du det som fristående text i festprogrammet????

Svar på tråden Hur får vi det roligaste festhäftet??