• ankan05

Morgonstånd?!

Har era pojkvänner/sambos/män morgonstånd VARENDA morgon???

• Svar på tråden Morgonstånd?!
  • Pumpkin

Inte varje morgon, men då och då

Hurså?

• pickolina

Det är ju ett naturligt tillstånd hos killar. Det beror på att dom är avslappnade eller något liknande. Minns inte exakt..

• pickolina

Så här svarade Linn på aftonbladet:

Morgonstånd eller kisstånd är en form av ofrivillig erektion. Anledningen till morgonståndet hänger ihop med drömmar, dock inte nödvändigtvis sexdrömmar. Man drömmer cirka tre till sex gånger per natt och då slappnar kroppen och svällkropparna i penis av på samma sätt som när man blir sexuellt upphetsad. Det innebär att alla män har erektion varje gång de drömmer! Om man drömmer strax innan uppvaknandet kan erektionen hänga sig kvar.

• Shelby

Ja, min sambo har haft morgonstånd varenda morgon sedan vi träffades Och varenda morgon tycker han att det är lika kul och svänger med den och ser så glad ut, det är nästan lite gulligt... Kul att han tycker den är fin och är stolt över den, haha!

• Skog

Rolig fråga. Varför undrar du?
    Måste erkänna att jag inte kollar på min pojkvän varje morgon....

• Pomodoro

Japp, varenda morgon utan undantag. Han har inte fyllt 23 an sa det kanske beror pa det.
    Och ja, jag kollar sa ofta jag har tillfalle

• Sibbis

HAllå här va Pomodoro. Åldern har ingen betydlse ;) Min fästman (hoho, jag skrattar fortfarande varje gång jag säger det ordet, eller skriver för den delen) är 34 snart o det är fortfarande så varje morgon. Life is good, even after 30 :P

• pickolina

Det är ju ett friskhetstecken. Om killen tvärtom INTE får det så kan man kanske börja oroa sig.

• vixen not a tramp

morgonstånd har guld i mun!

• jocelyn

Min har. Men han "använder" det sällan till nåt nyttigt. ;)

Svar på tråden Morgonstånd?!