Urinvägsinfektion - Hjälp!
För första gången i mitt liv, tror jag nu att jag har urinvägsinfektion...
Igår kände jag lite smärta och obehag i magen, precis ovanför blygbenet. Men eftersom jag hade tränat hårt, trodde jag att det berodde på träning...
Jag vaknade nu tidigt i morse, och kände att jag var jätte kissnödig, och gick på toa - men kissade knappt någonting. Gick sedan tillbaka i sängs för att fortsätta sova; men kände fortfarande behov av att kissa, så återigen gick jag på toa, men det kom knappt något...
Senare nu på morgonen, så gick jag på toaletten, och kissade - kändes obehagligt, och sedan när jag skulle spola, så såg kisset grumligt ut... dvs inte helt klart.
Nu sedan dess har jag obehaglig känsla där nere, och känner mig smått kissnödig hela tiden. Gick för en stund sedan och kissade, men återigen kom det väldigt lite, och det var inte klar kiss.
Ni som har haft urinvägsinfektion - är detta bara början till det? Kommer det bli värre? Får jag feber? Måste jag gå till doktorn? Kan jag träna?
Oj oj... har som sagt aldrig haft urinvägsinfektion förr, och är mycket sällan sjuk... känner mig som ett vilset barn!hihi...