Majbrudar 2007, ny tråd (nr 4)
070505, Skogstigern (Stockholm)
070505, Bens wife (Stockholm)
070519, Johans2B (Lysekil)
070519, Mrs.K (Stockholm)
070526, Lucky_bride (Linköping)
070512, Söta_bruden (göteborg)
070505, Skogstigern (Stockholm)
070505, Bens wife (Stockholm)
070519, Johans2B (Lysekil)
070519, Mrs.K (Stockholm)
070526, Lucky_bride (Linköping)
070512, Söta_bruden (göteborg)
tjejer, Jag har funderat på en sak. Maj kan ju vara ganska nyckfull vad gäller vädret och jag funderar på vad man ska ha över klänningen när man är utomhus, dvs går mellan bil/kyrka. Eller som i mitt fall åker flakmoppe mellan kyrkan och lokalen. Är det svårt att sy en egen tunnare variant av cape tror ni?? Tips någon?
Hej tjejer, det var ett tag sen jag var aktiv i tråden men nu är ja tebax! Den här helgen var supermysig, bland annat var jag och vår värdinna ute och handlade grejer till våra festprogram och planerade lite innehåll och hon hjälpte mig prova ut snygga underkläder till min kvällsombyteskänning. Sen har jag äntligen fått tummen ur och lämnat in min brudklänning så att den blir upplagd.
Men sen kommer vi till det märkliga som inträffade igår; Jag kände nervositet!!! Sån där äcklig nervositet som man plötsligt blir yr och mår illa. Det hände när jag satt och fikade med min blivande och hans bror med sambo igår, och vi pratade om vad min sambos bror som är marskalk skulle ha för skor. Han hade redan det klart och därmed blev en punkt till avprickad på listan och då blev jag nervös. Jag tror att jag känner en trygghet i att veta att det fortfarande finns saker som ska ordnas med. När det inte finns nåt mer att planera för blir det hela så definitivt... Hur känner ni?
pralm: Jag (läs vi) ska också gifta mig 12 maj. Hade osa 12 mars de flesta svarade i veckan före eller på den sista svarsdagen. Oroa dig inte för att folk inte har svarat. De kommer att göra det den sista dagen...folk har en förmåga att dra ut på saker...
Förresten har vi 12-maj brudar en egen tråd. Här kan vi hänga när det närmar sig och antimgen gnälla eller hurra för vädret... Välkommen hit också. Det är alltid kul att hänga på fler ställen...
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2160124.html
Kram
Lycka till alla ni som gifter er imorgon!!!