Inlägg från: beach |Visa alla inlägg
  • beach

Majbrudar 2007, ny tråd (nr 4)

Bens wife
    Jag ska secretbox fotas om ett par veckor SKITNERVÖS!!! Fotografen sa att jag kunde ta med en flaska vin :)

• beach

För att undvika en blekfet look efter vintern tror jag att jag ska sola/solduscha innan :)
    Tänk dig blekfet med alkoholröda kinder

• beach

Bens wife
    Svart-vita foton naturligtvis!! Tack för tipset! Har inte funderat överhuvudtaget på om bilderna ska vara i färg eller s/v Dels är s/v snyggast samtidigt som det döljer det jag nyss tog upp...

• beach

Vad är det för nödkorgar ni skriver om???

• beach

Johans2B
    Jaha! Till för alla alltså, både oss och gästerna? Bra idé! Hade jag totalt missat! Hur jag nu kunnat det ;)

• beach

Tyvärr är det andra som också fått vårkänslor. Min 9-åriga dotter blev utfrågad av en "konstig man" förra veckan. En av frågorna var hur hon tar sig hem från skolan. Rektorn på skolan sa att det är minst 1 man varje år som dyker upp utanför skolan.
    Jag är förbannad och förtvivlad

• beach

Förlåt, det var inte meningen att förstöra stämmningen. Självklar är det härligt med vår!!! :):):) Men jag är fortfarande förtvivlad och förbannad...

• beach

Hjälp! Imorgon ska jag fotas till min secret box
    Någon som har tips på något inför denna skräck upplevelse ;)
    Jag är mycket nervös. Som jag skrev tidigare kommer jag troligtvis att ta mig ett eller två glas vin!

• beach

Bens wife
    Tack! Jag hoppas att du har rätt!

• beach

Hej på er!
    Vad kul det lät med din shoppingrunda, Skogstigern!

Själv har jag solduschat idag, blev jätte bra! Kommer att göra det 2 dagar innan bröllopet också.

Imorgon blir det boxfotning...

Svar på tråden Majbrudar 2007, ny tråd (nr 4)