Majbrudar 2007, ny tråd (nr 4)
Bens wife
Jag ska secretbox fotas om ett par veckor SKITNERVÖS!!! Fotografen sa att jag kunde ta med en flaska vin :)
Bens wife
Jag ska secretbox fotas om ett par veckor SKITNERVÖS!!! Fotografen sa att jag kunde ta med en flaska vin :)
För att undvika en blekfet look efter vintern tror jag att jag ska sola/solduscha innan :)
Tänk dig blekfet med alkoholröda kinder
Bens wife
Svart-vita foton naturligtvis!! Tack för tipset! Har inte funderat överhuvudtaget på om bilderna ska vara i färg eller s/v Dels är s/v snyggast samtidigt som det döljer det jag nyss tog upp...
Vad är det för nödkorgar ni skriver om???
Johans2B
Jaha! Till för alla alltså, både oss och gästerna? Bra idé! Hade jag totalt missat! Hur jag nu kunnat det ;)
Tyvärr är det andra som också fått vårkänslor. Min 9-åriga dotter blev utfrågad av en "konstig man" förra veckan. En av frågorna var hur hon tar sig hem från skolan. Rektorn på skolan sa att det är minst 1 man varje år som dyker upp utanför skolan.
Jag är förbannad och förtvivlad
Förlåt, det var inte meningen att förstöra stämmningen. Självklar är det härligt med vår!!! :):):) Men jag är fortfarande förtvivlad och förbannad...
Hjälp! Imorgon ska jag fotas till min secret box
Någon som har tips på något inför denna skräck upplevelse ;)
Jag är mycket nervös. Som jag skrev tidigare kommer jag troligtvis att ta mig ett eller två glas vin!
Bens wife
Tack! Jag hoppas att du har rätt!
Hej på er!
Vad kul det lät med din shoppingrunda, Skogstigern!
Själv har jag solduschat idag, blev jätte bra! Kommer att göra det 2 dagar innan bröllopet också.
Imorgon blir det boxfotning...