Inlägg från: vickanvicky |Visa alla inlägg
  • vickanvicky

Majbrudar 2007, ny tråd (nr 4)

Får man bara var med på denna sida om man gifter sig den 5 maj som jag såg att någon skulle göra? Gifter mig den 26.

• vickanvicky

hej ! tack så mycket för de snälla orden. Jag bor i Billesholm nere i skåne. Vi gifter oss i risekatslösa kyrka 1630 den 26 maj

• vickanvicky

Vad kul inte bara jag som har mitt sent då. Känns bäst så om jag vill ha blommao och så i kyrkan

• vickanvicky

Ligger bra till i planeringen nu. Bara fest programet som ska göras klart och bordsplaceringen. Över till danmark och handla vin. Sen är det klart. Hoppas jag.

• vickanvicky

Så då sksa jag snart i väg till ullared och handla lite. Bla engångskameror till festen. Kan ju bli kul. Ha en bra dag alla....:)

• vickanvicky

Jag är också klr med vigsel programen men prästen kan inte ha några invändningar på det tycker jag. Har hon det så får hon ha det. Det är ju vårat bröllop och då måste vi ju få bestämma vilka låtar vi vill ha!! Men det är kärlekslåtar och vigsel psalmer vi har valt.

Säger grattis Skogstigern en dag tidigare!!!
    hipp hipp hurra!!!!! Hoppas tårtorna smakar bra....

• vickanvicky

god morgon lla som är uppe

Grattis "Skogstigern" på födelsedagen!!!!
    Hipp hipp hurra!!!
    Hoppas att det smakar gott med en massa tårta i dag:P

• vickanvicky

Hej! chinchillor kan man ha om man har päls allergi. DÅ närmar detsig dag för dag.

• vickanvicky

Bens wife

Jag hade nog inte vågat att göra det.
    Var det inte jobbigt att stå där i underkläder???

• vickanvicky

VAd kul att det kändes bra. Hoppas att din blivade tycker om dem.:)

Svar på tråden Majbrudar 2007, ny tråd (nr 4)