Inlägg från: pralm |Visa alla inlägg
  • pralm

Majbrudar 2007, ny tråd (nr 4)

Hej
    har inte hängt med alls i den här tråden, jag ska också gifta mig i maj, den 12 närmare bestämt :) börjar oroa mig lite för gästlistan, vårt osa går ut om 4 dagar men endast 1 av 78 st har svarat när hade ni osa och när svarade era gäster?

• pralm

vickanvicky:
    Vad kul!
    LYCKA TILL!!! :)

• pralm

Det går så väldigt fort att rycka ut den så även om det känns lite så är det bara en snabb smärta som går över direkt. Så var det ialla fall för mig.

• pralm

Måste man göra vigselprogram? fixar inte kyrkan det?

• pralm

jag skulle nog inte ljuga, det skulle kännas jobbigt, men det är ju bara hur jag skulle känna, jag skulle nog hellre skicka ut en inbjudan lite senare, vad spelar det för roll om dom blev påtänkta senare? dom blir ju bjudna för att ni vill ha dom med.

• pralm

beach

Bra gjort!! det kommer kännas mycket bättre det lovar jag!!! :)

• pralm

AAAAAAAAA har visserligen en vecka kvar tills det är dags för mig, men läste just väderprognosen för den dom närmaste fem dagarna som verkar bestå av regnsskurar :( här där jag bor hoppas verkligen inte det håller i sig tills nästa lördag :(

• pralm

Nu är jag en fru :D *lycklig* :)

• pralm

Tack tack :)
    Allt gick jätte bra förutom att sonen klev på mitt släp två gånger på väg in i kyrkan :D såg nog ut som jag höll på att snubbla :)
    Vädret var fint men kallt.
    Är i stort sett jätte nöjd med dagen, längtar efter att få se filmen :) Lycka till ni majbrudar som är kvar! hoppas ni får fint väder! just nu spöregnar det här hos oss :(

Svar på tråden Majbrudar 2007, ny tråd (nr 4)