Inlägg från: Bens wife |Visa alla inlägg
  • Bens wife

Majbrudar 2007, ny tråd (nr 4)

vickanvicky: såg du min blomlänk ovan? De har en hel del fint oxå!

• Bens wife

Jadå, vi hänger lite överallt!

• Bens wife

vickanvicky: vad tråkigt. Förstår att du är besviken. Har de sagt varför de inte kommer?

• Bens wife

Slottet: min blivande ska få en secret box. Det kommer att bli ett litet album med sensuella bilder, mest svartvita. Tror jag ska rama in nån lagom sensuell bild att ha i sovrummet också. Sia har jättefina vår-ramar nu. Jag tror att det blir vad du gör det till.

• Bens wife

Nej det hade jag inte tänkt. Han fick en "älskar dig" bok för nåt år sedan, med dikter osv. Hinner nog inte göra så mycket med detta album...

• Bens wife

Jag har inte blivit kidnappad än. Men jag har en kuslig känsla att det kanske kommer att ske inom en inte alltför lång tid...

• Bens wife

Åh vad bra! Näsdroppar har jag glömt. Men förresten, det vill ju inte folk dela med andra direkt. Köper ni endosbehållare? Kanske självklart... Hahaha äckligt om massa gäster använder samma flaska. Uäck!

Nagellack har jag lagt i, köpte ett billigt transparent på H&M.

Tops och spraydeo (en manlig och en kvinnlig) ska vi ha utöver det som ni skrivit ovan.

• Bens wife

Vi skriver så här (typ):

Vigselceremoni mellan NN och NN
    Cedergrenska tornet den 5 maj 2007

Vigselförrättare
    NN

Tärnor
    NN
    NN
    NN

Bestman
    NN

Brudnäbb
    NN

Under vigseln framförs följande musikstycken:
    -Forrest Gump theme
    -Du är allt (S Alden)
    -För kärlekens skull (T Gärdestad)

Solist
    NN

Pianist
    NN

• Bens wife

Tärnorna kommer även att läsa varsin dikt.
    Vigselförrättaren styr ju hela ceremonin så jag tycker absolut inte allt behöver stå i minsta detalj på programmet.
    Allt avslutas med den obligatoriska delen och brudparets kyss beordras. Sedan tar vi emot våra gäster och hälsar på dem. Alltså ingen utmarsch.

Svar på tråden Majbrudar 2007, ny tråd (nr 4)