Majbrudar 2007, ny tråd (nr 4)
Åh, det låter som en bra idé! Stryker du på bokstäver eller skriver du med textil färg eller nåt annat??
Åh, det låter som en bra idé! Stryker du på bokstäver eller skriver du med textil färg eller nåt annat??
Jag ska kolla jag med! Tycker det var en kul grej!
Skogstigern
Ja, att komma i en negligé kan jag då säga att min blivande kommer att bli glad åt. Men det här var en bra idé att ha på bröllopsresan...
Finns Way kvar? Klädaffären där man kunde köpa bokstäver och andra tryck att stryka på kläder. Det låg en i Västermalmsgallerian förut, inte nu längre. Har de helt försvunnit eller kanske bara den butiken?
Skogstigern: Vi får väl kolla runt lite :) Enligt Ways hemsida, finns de någon annanstans?
Nu är jag boxad och klar! Det var jättekul! Jag klädde av mig mer än jag tänkt. Min blivande kommer att bli överlycklig Hoppas jag
Skogstigern: Angående Way: I Stockholm alltså?
Skogstigern: Kollade Way. De finns på Götgatan och i Täby C.
Bens wife:
Kul att du ska tillbaka och att du känner dig kaxig!
Jag kände mig jätte kaxig (men var nog egentligen ganska mesig!!). Men jag blev förvånad att jag vågade så mycket som jag gjorde!!!! Jag vill göra det igen Det kanske blir en box i present för varje bröllopsdag framöver!! :)
Jaaa!!! Jag vill fota MERA!!!
Slottet
Vad kul med möhippa! Det lät som en perfekt hippa!
Tror tyvärr inte att jag får någon. Min tärna bor så långt ifrån mig och kommer inte ha råd att komma hit extra innan bröllopet, tyvärr...
Min dotter ville att jag skulle ha med en smiley, så här är den