Inlägg från: vickanvicky |Visa alla inlägg
  • vickanvicky

Majbrudar 2007, ny tråd (nr 4)

Är det någon som har förlsag på vinröda blommor???

• vickanvicky

Helst något annat är lite less på de blommorna, tycker att alla har de nu men det blir nog kallor iallafall

komm med mer förslag... Någon!!!

• vickanvicky

Känns skönt att ligga så bra till i planeringen men ändå så känns det som om jag kommer att glömma något. Försöker att hitta ett halsband nu som jag vill bära.
    vill att det ska vara i silver och alla i min släkt bär guld eller pärlor. Vi får se vad det blir. glad påsk på er nu ska jag återgå till min tårtbakning, Har barnkalas i morgon.... Våran son fyller 4 sen är det jag 25 sen bröllop efter det så fyller den minste 3 år och student fest på det mmmmm mycket i görningen nu....*phu*:)

• vickanvicky

det ska jag lägga på minnet Gerbera.
    ska ha som en boll i handen sen ska blommorna gå bakom ryggen och fram till den högra handen.... så mest grönt men själva bollen och ska det vara blommor i och så lite bakom ryggen.

• vickanvicky

Tårtan har jag lämmnat över på Min blivandes moster som är kontitor...

• vickanvicky

Ger otur att baka tårtan själv....:) Det vill vi ju inte ha:)))

• vickanvicky

kan fixa det om en stund måste kolla till de små nu... återkommer med det, Har bara det bakom ryggen det andra har jag kommit på själv....

• vickanvicky

har tittat in där förut men et vad jag vil ha nu så.... men de har jätte fina blommor....

• vickanvicky

Jag tror att det kommer att bli annolunda att ha blommor bakom ryggen. när jag också har en annorlunda klänning...

Svar på tråden Majbrudar 2007, ny tråd (nr 4)