Majbrudar 2007, ny tråd (nr 4)
Är det någon som har förlsag på vinröda blommor???
Är det någon som har förlsag på vinröda blommor???
Helst något annat är lite less på de blommorna, tycker att alla har de nu men det blir nog kallor iallafall
komm med mer förslag... Någon!!!
Känns skönt att ligga så bra till i planeringen men ändå så känns det som om jag kommer att glömma något. Försöker att hitta ett halsband nu som jag vill bära.
vill att det ska vara i silver och alla i min släkt bär guld eller pärlor. Vi får se vad det blir. glad påsk på er nu ska jag återgå till min tårtbakning, Har barnkalas i morgon.... Våran son fyller 4 sen är det jag 25 sen bröllop efter det så fyller den minste 3 år och student fest på det mmmmm mycket i görningen nu....*phu*:)
det ska jag lägga på minnet Gerbera.
ska ha som en boll i handen sen ska blommorna gå bakom ryggen och fram till den högra handen.... så mest grönt men själva bollen och ska det vara blommor i och så lite bakom ryggen.
Tårtan har jag lämmnat över på Min blivandes moster som är kontitor...
Ger otur att baka tårtan själv....:) Det vill vi ju inte ha:)))
kan fixa det om en stund måste kolla till de små nu... återkommer med det, Har bara det bakom ryggen det andra har jag kommit på själv....
har tittat in där förut men et vad jag vil ha nu så.... men de har jätte fina blommor....
Jag tror att det kommer att bli annolunda att ha blommor bakom ryggen. när jag också har en annorlunda klänning...
www.familjeliv.se/hem/vickanvicky/galleri.php blommorna som jag har min ide i från