Inlägg från: beach |Visa alla inlägg
  • beach

Majbrudar 2007, ny tråd (nr 4)

Bens wife
    Ja, något sådant får man troligtvis räkna med. Jag har bytt frisör, min har varit sjukskriven sedan i december. Lika bra att boka någon annan, vilket redan är gjort, men jag kände mig ändå som en svikare när jag avbokade den första...
    Nu hoppas jag att inget annat blir inställt/ändrat/avbokat.

• beach

Skogstigern
    Nytt SPA i V-by?? Det låter intressant. Har de nån hemsida??

• beach

Sitter på jobbet och har det lugnt för en gångs skull!

Funderar lite på vigselprogrammet. Visst räcker det väl att ha ett vanligt tunt dubbelvikt A4 papper.

Vi vet fortfarande inte när vi kommer att ha vigselsamtal med prästen. Är det vanligt att de säger ifrån låtval? Vår solist har börjat öva på våra låtar, men tänk om prästen eller organisten säger ifrån!

Det känns som att jag står och stampar på samma ställe just nu. Kan liksom inte gå vidare. Men samtidigt finns det massor av annat jag kan koncentrera mig på just nu. Tex kommentarer om våra gäster... Det lär ju ta ett tag att få klart :)

• beach

Bens wife
    Vad fina!!!! Jag kommer nog bara göra enkla med A4 papper i alla fall...

Då är det bara att sätta igång med presentationerna alltså :)

• beach

vickanvicky

Välkommen :)
    Hela maj! Jag gifter mig också 26:e! Var gifter du dig?

• beach

Skogstigern
    Tack för länken! Bra erbjudande på ansiktsbehandling, ska nog ringa dem... :) Skulle kännas skönt att bli lite ompysslad!

• beach

Skogstigern
    Hur mår dottern?

• beach

Skogstigern
    Hoppas det går bra med dottern! Går hon i 6-års nu?

Vi bor i Bromma, Abrahamsberg. Hoppas de är bra där, skulle ju vara perfekt att slippa åka in till stan. Vi har iof Vackra Klara i Alvik, men där jag dock aldrig varit.

• beach

Alla

Skriver ni ut psalmerna i vigselprogrammet?

• beach

Skogstigern
    Jaha, är det fjärrvärme utbyggnad de håller på med, hade jag faktiskt ingen aning om :-0 Vilken koll man har

Vi slår till 26 maj i Sthlm

Svar på tråden Majbrudar 2007, ny tråd (nr 4)