Majbrudar 2007, ny tråd (nr 4)
Då förstår jag :)
Då förstår jag :)
Skogstigern
GRATTIS i förskott!!! Pefekt dag att provsmaka tårtor :) Var ska ni göra det?
Vad duktig du varit idag! Börjar nu få lite panik, har en del kvar att ordna med... Du har alltså gjort vigselprogrammet innan vigselsamtalet med prästen. Om han har några invändningar då???
Hej allihopa!
Nu är jag i Skåne och hälsar på min tärna, underbart!
Jag fick mina secretbox bilder på mailen från fotografen, så vi har precis valt ut 10 st.
Glad påsk på er!!! :):)
Skogstigern
Angående secretboxbilderna var det med blandade känslor jag tittade på dem :) Vissa blev förvånansvärt bra, men visse ser bedrövliga ut, tur att hon tog massor av olika. Det gick att välja ut 10 stycken, tror att han kommer bli glad (och förvånad!!!)
Hej tjejer!
Jag har ett problem... Jag börjar ångra att jag inte bjudit två av mina gamla kompisar som jag inte ungås speciellt mycket med längre. Osa är satt till 21 april, så om jag skickar inbjudningarna till dem nu sätter jag naturligtvis längre fram.
Kommer de förstå att de blev påtänkta långt efter alla andra?
Vad skulle ni gjort???
Skogstigern
Ja, det kanske jag kan göra.
Ska jag ringa och höra om de kommer eller inte eftersom vi inte hört något och då säger de att de inte fått inbjudan?
Usch!! Jag hatar at ljuga, men vad ska jag annars göra???
Är det någon annan här som ångrat i efterhand att de inte bjudit någon?
Tack alla för era åsikter!
Har inte bestämt hur jag ska göra. Det tar verkligen emot att ljuga, vet ej om jag klarar det. Kanske en sen inbjudan som pralm föreslog...
Johans2B
Klart ni kan gratta på deras 5-års dag!!!
Hej på er!
Nu har jag gjort nya inbjudningskort. Jag klarar inte av att ljuga...
Tack tjejer! Det känns faktiskt riktigt bra. Nu är jag bara orolig för att de ska fråga varför de fick inbjudningarna så sent...
Men huvudsaken är att de blir bjudna!
Vad kul att ni blivit hippade!
Jag trodde inte jag skulle få någon, men nu börjar jag ana oråd..
Måste bara berätta att jag skickade dessa två extra inbjudningarna som jag skrev om tidigare. Vad jag inte tänkte på innan jag la dem på lådan var att om de tackar ja blir vi 2 för många för den lokalen vi bokat... Men visst löser väl det sig :)
Skogstigern
Jag tycker inte att det är fel att dra vita lögner ibland. Kände bara att jag inte fixade det i detta sammanhang! Och jag upplevde inte dig alls som påstridig!!
Jag ville ha olika åsikter från andra och det fick jag :)
Tack alla för hjälpen :)
Kram på dig med :)