Inlägg från: vickanvicky |Visa alla inlägg
  • vickanvicky

Majbrudar 2007, ny tråd (nr 4)

ok då är jag med vad du menade... Bra ide kanske man ska lägga den på minnet... hihi... det med kodomer var ju lite roligt.... Undrar vad min mormor hade sagt om hon skule se det...

• vickanvicky

har jag inte tänt på tar era ideer med mig...

• vickanvicky

MAn behöver inte ha någon agenda i kyrkan. Tror att svenska kyrkan har en gudstjänst agenda. Kolla på deras hemsida www.svenskakyrkan.se och se om du hittar ordningen för vigseln där...

• vickanvicky

min svägerska har försagt sig... Hihi*ler* möhippan blilr den 12 maj och svensexsan den 28 april.... kuligt

• vickanvicky

låter billigt med 300 kr...Själv så ska vi sova hemma...

• vickanvicky

jag ahr bjudit 4 av mina barndoms vänner och de tänker inte komma.... Så hoppas att dina kommer... Men bjud de för om du redan nu har en känsla redan nu att du vill ha dem med så kommer du säkerligen ha det efteråt med:) Ta tillden vita lögnen....

• vickanvicky

ska prova min klänning en sista gång i dag innan den ska sys upp och sys in helt.. Har minskat mer i vikt... *ler*

• vickanvicky

nu har jag beställt blommor till bröllopet... Skönt att det är klart. Blev annat än vad jag tänkt mig... Kan inte ha det bakom ryggen som jag ville ha. Man ska u kramas efter kyrkan ju. det tänkte inte jag på...*ler*

• vickanvicky

Johans2B:
    Ja vi kom ju fram till det i fredags när jag provade klänningen för sista gången. så men det blir bra med denna med:) Min lista är inte så lång

Skjorta till min M2B
    Lämna ingarna för putsning och hans för gravyr.
    VIn och aveck (inhandlas på fredag)
    Dukar och servetter
    Festhäftet
    Bordsplacering
    Skyltarna till bordsplaceringen.
    Kaffe the
    korv och bröd till vikningen.
    OCh så ska jag handla till toa korgarna....

• vickanvicky

En månad kvar nu....

• vickanvicky

hoppas att vädret håller i sig... själv hoppas jag att det är en fin eftermiddag den 26.... Börjar kännas i magen nu att det närmar sig... Det mesta klart nu.. Skönt:)

• vickanvicky

Gifter mig på lördag kl 16 30. Allt färdigt nu. NU väntar jag bara på att deet ska bli lördag...:)

Svar på tråden Majbrudar 2007, ny tråd (nr 4)