Hej tjejer!
Vad kul att det börjar falla på plats för er!
Vi har ägnat senaste veckan till att göra listor i massor och bocka av dem vartefter. Jag har ett block vid sidan av sängen, så fort jag börjar tänka så plitar jag ner allt (verkligen allt!) och sedan lägger jag in det i datorn så att sambon kan läsa och ta ställning till det vartefter.
Jag har gjort klart vårt vigselprogram också, vi valde psalmerna "En vänlig grönskas rika dräkt" och "På bröllopsdagen ber vi". Den senare är nyskriven text och riktigt trevlig tycker vi! Vi ska bara ha ett extra musikstycke, det blir "The power of love" på tvärflöjt. Som ingångsmusik blir det en bröllopsmarsch skriven av Urd Trio som ska spela, och utgångsmusik blir deras polonäs. Känns skönt att allt är klart! Musiken kan ni lyssna på på www.urdtrio.se om ni vill.
Denna vecka ska vi träffa Riddersvik igen och spika dukning m m. Och snart ska vi smaka av tårtor!
Har ni börjat få drömmar än förresten? Min senaste mardröm innehöll en massa försenade gäster, prästen som satt fast i snökaos (!), vi glömde vigselprogrammen och hade missat att boka middag...