Inlägg från: Skogstigern |Visa alla inlägg
  • Skogstigern

Majbrudar 2007, ny tråd (nr 4)

Bens wife: Härligt att det har lugnat ner sig för er och att stressen har lagt sig! Här känns det också lugnt numera, nästan för lugnt. Jag måste ha glömt något...

• Skogstigern

Bens wife: Ja, så blev det förra gången. Jag var säker på att inte få någon hippa då också...

• Skogstigern

Tja, vi får väl se! Jag har bytt tärna sedan förra gången och hon har ingen vidare ekonomi heller just nu. Men får jag en hippa blir jag glad!

Visst är det härligt väder nu? Tror du det kommer att hålla i sig till vår bröllopsdag?

• Skogstigern

Det borde verkligen vara så här fint på vår dag! Om inte annat så kommer ju knopparna igång ordentligt, det kanske t o m har börjat bli grönt ute!

Vår plan B är att vara inomhus, det kommer att bli fint det också om vi tvingas till det. Men självklart vill vi helst vara ute!

• Skogstigern

Du har helt rätt!

Om jag svarar lite sporadiskt idag beror det på att jag håller på att slå min sambo i dataspel... Och skriver en önskelista, jag fyller på torsdag och har ingen aning om vad jag önskar mig! Fast när jag går i affärer finns det hur mycket som helst...

• Skogstigern

Spännande! Har du några länkar att visa?

Vi har fastnat för ett hotell på Mauritius, men det kostar 9000 kr natten... Så vi funderar på att spara ett år och åka på vår årsdag, det vore så roligt!

• Skogstigern

Det låter bra!

Har ni barn? Jag har just tvättat håret på våra tjejer, de står/sitter i duschen tillsammans med alla Bratz-dockor och hästar m m... Fascinerande hur barnen kan stöka ner fort!

• Skogstigern

Vad kul! Det är alltid extra speciellt när man "kör skarpt".

Våra två är egentligen mina två från ett tidigare äktenskap, men de bor heltid hos mig och kallar min sambo för pappa osv. Vi känner oss som en riktig kärnfamilj även om biologin inte stämmer. Tjejerna har verkligen tagit till sig honom! Det var bra att de var så små när han träffade dem första gången.

• Skogstigern

Ja, vad skulle man göra annars? Funkar det inte mellan barnen och nya mannen får nya mannen stryka på foten helt enkelt.

Våra tjejer är 7 och snart 6 år, de är verkligen i en härlig ålder! Man fattar bara inte vart småbarns-tiden tog vägen...

Svar på tråden Majbrudar 2007, ny tråd (nr 4)