Har börjat storäta!??!?
Jag har för bara någon vecka sedan börjat äta som en gris på kvällar... och morgnarna, och dagarna...!!
Visserligen så äter jag kanske inte som en gris.. hehe, bokstavligen. Men jag känner mig hungrig som jag aldrig förr gjort, och suger på alla slags maträtter - och det konstigaste: på morgonen, kan jag vakna vid kl 6.00 och känna mig hungrig, och så "dagdrömmer" jag om världens godaste omeletter och andra goda frukostar... sen går jag upp efter ett par timmar och gör en stor frukost till mig och min man... och så fortsätter dagen med dagdrömmerier om mat och stora matlagningar!
En nära släkting till mig dog precis innan jag fick dessa till mig konstiga begär och matlagning - kanske har det med det att göra? Är det mitt sätt att sörja?
Jag blir inte sugen på så kallat "skräpmat", utan riktigt vanliga häfftiga maträtter, som jag provar på att göra och älskar sedan att äta... Jag har inte gått upp i vikt (och har inte problem med vikten)... men jag är plötsligt så otroligt sugen på alla slags goda maträtter och har plötsligt ett otroligt stort intresse av matlagning.
Vad har hänt??!
Är det någon som känner igen sig alls?!
Jag var tvungen att skriva av mig; eftersom just nu är jag så sugen på ännu mer gott mat, trots att klockan är natt!