Är det ngn mer från Onsala
Hej tjejer vi är inte från onsala eller min blivande är det men jag är från Kungsbacka.....Tror vi satt på raden bakom er....
Vi ska gifta oss den 30 juni....
Hej tjejer vi är inte från onsala eller min blivande är det men jag är från Kungsbacka.....Tror vi satt på raden bakom er....
Vi ska gifta oss den 30 juni....
Vi bor i Hammerö, vill köpa hus så småningom och då helst i onsala:)
Jag tror att det blir den traditionella ingångsmarschen eller 1:a satsen ur Drottningholsmusiken, sen till utgångs musik ska vi ha en som spelar säckpipa och trummor. Låten den ska spela är Scotland the brave och sedan kommer de spela lite på kyrktrappan efteråt också då bland annat Amazing grace. Jag har min släkt i Scotland därav säckpipa.....
haha det hade varit lite långt för vi ska ha festen i Hanhalsgården.....
Vart ska ni vara?
Ja vi har catering, det känns jättebra dom fixar allt från personal till maten. Vi ska ha tre rätters och sedan tårta lite senare på kvällen.
Hur ska ni ha det?
Vi har bjudit cirka 100 personer men tror att vi blir ungefär 80st kanske.
Har ni det mesta planerat eller har ni mycket kvar?
vi känner oss ganska lugna då det mesta är fixat.....men det är farligt att planera under lång tid då man hinner ångra sig ibland....
Roxy
Jag har också bokat salong jan....
Men jag känner mig nöjd. Ska dit igen den 2:a juni och pratat lite mer.
Vem ska du ha och varför känns det inte bra?
Vad gjorde du på din brudkonsultation?
Jag ska ha en tjej som heter Linda.
Har träffat henne en gång då jagklippte topparna. Då gick vi igenom lite hur jag ville ha det. Jag hade med mig en massa bilder på hur jag ville ha det. sen ska jag dit den 2:a juni för att klippa och slinga håret, då ska hon passa på prov rulla håret för att se vilka spolar jag ska ha. Känns jättebra med henne, känns som hon förstår hur jag vill ha det.
Tråkigt för dig när det inte känns hundra.
funderar du på att byta?
Jo det är ju faktsikt så...den dagen ska allt kännas perfekt!
Japp Hanhalsgården blir det för vår del. Känns jättebra.!
När var det ni skulle gifta er?
Vi träffade prästen i torsdags...tränande bland annat på att gå. Vilken opräst ska ni ha?
Vi ska ha thomas.
LÄngtar såååå mycket!
Vi önskade också Ingvar då vi har haft han i alla möjliga olika tillställningar i vår familj. Han vigde tex. min mamma och pappa -79. Men han skulle tyvärr klättra i berg när vår vigsel är...så det fick bli Thomas.
Men nu känns det jätte bra med Thomas!