Är det ngn mer från Onsala
Kul, har ni bestämt musik?
Var bor ni ngn stanns?
Kul, har ni bestämt musik?
Var bor ni ngn stanns?
Gud va fräckt!
Min arbetskompis hade några som spelade säckpipa på deras bröllop. Sedan tågade de med hela bröllopsföljet och musikerna till lokalen där de hade festen. Ca 1 km lång promenad.
På Gottskärs kursgård.
Min svåger hade sin böllopsfest där när han gifte sig och vi hade en stor fest där på valborg förra året. Hur gör ni med maten har ni catering?
Alltså i Hanalsgården.......
Samma......tre rätter sedan tårta. Då det är resturang har vi inte lika stort utbud, men vi är ändå nöjda med matförslagen. Tårta är det ända vi får beställa själva. Det billigaste jag har hittat är 25:- biten. Vi kommer vara ca 90-100 personer.
Startade denna tråden från början då jag tänkte att det kunde vara ett bra sätt att promenera och byta tips och ideér med varandra samtidigt.
Är ngn intresserad?
****puffar***
Vilket underbart väder......tror att jag skall passa på och ut och stava idag!
Bara 2 mån kvar till första provningen av klänningen....gulp!!
Skulle ha gått ner ngt kilo nu, inte upp!!
roxy:
Håller med, jag har nog en stor "gris" i mig med
Mat o godis är ju så gott, måste verkligen tänka mig för.....ngn som har ngt bra tappavikt tips?
Hmmm, låter intressant. Har du koll på vad det kostar?
Jag har bokat tid hos Eirin på Klippa Gottskär, går dit i vanliga fall. Tror det blir jättebra.
Var och handlade underkläder på Change på kungsmässan i lördags. Fick 2 uppsättningar bh + trosor men betalade bara för ena settet. Hade egentligen inte ens tänkt att lägga pengar på ny underkläder det drar ju iväg med strumpor + hållare mm.........men va fin jag blev.....längtar lite extra mycket nu. Vi får väl leva på vatten och bröd ett tag framöver