Inlägg från: pruppa |Visa alla inlägg
  • pruppa

Juni 2007 - ny tråd

ang efternamn så tar jag gubbens, känns smidigast då lilleman heter det också, fast mitt förnamn slutar på S o efternamnet börjar på S så jag tycker det känns konstigt att säga det men jag vänjer mig nog. hade velat ta nåt gemensamt namn men gubben vill inte så o hans är väl aningens roligare än mitt

nu har iallafall min klänning kommit hem till mig!
    den är ljuvligt underbar.
    hoppas att bebben i magen tittar ut nu (är i v 39) dels för att jag längtar efter bebben men är ju sååå nyfiken på att få prova klänningen!!!

• pruppa

vi kanske kan göra en liten lista
    som visar när det är dagen D!

30 juni - pruppa - kyrkoruinen, Brottby

• pruppa

A&R - oj va ni legat i
    skönt att bocka av listan!!!

vajron - ha ha gillar din kompis komentar.

• pruppa

A&R - känner det samma nu, man inväntar tiden!!!

jag ska under april försöka välja ring,
    o gämfört priser på mat, fall det blir billigare att göra egen buffe el köpa!
    o till 1 maj ska vi ha skickat ut inbjudningarna!

just nu väntar jag in vår bebbe
    (bf i morgon)
    o så fort jag kommer hem från bb så ska jag springa upp o prova min klänning som hänger i garderoben o väntar, den är underbar!!!

den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge, men jag väntar ju på två goda ting så det känns redan som jag väntat för länge

TREVLIG HELG!

• pruppa

vi får gifta oss
    har precis fått hindersprövningen!
    whooo...

vi kommer ha vit o vinrött som tema!

• pruppa

näää... ingen bebis, BF va i går (söndag)
    lite små irri här
    vill ju prova min klänning!!!
    (o mysa me bebben)

skickade in hindersprövningen i onsdags o fick den idag så det gick fort!

• pruppa

ghaa.. va arg jag blir hade värsta stället att köpa engångskameror på 2-pack för 49:- otroligt billigt, men nu har dom slutat med dom billiga kamerorna, så nu va det 2-pack för 99:-
    men här var det iallafall...
    www.bildverkstan.com

det va nån som fråga om klocka till toastmastern, det här hitta jag i går,
    www.dromtorget.se/c_38_dekoration_3.php

vi har iallafall äntligen fått vår bebis, så i kväll ska jag prova klänningen för första gången, jätte spännande!!!
    ska börja leta ring på allvar också!

• pruppa

tack tack!
    det blev en elias den 29/3, så i morgon är han en vecka!!!
    det gick bra att prova klänningen, finns bilder på familjeliv, har samma nick, titta i galleriet under bröllop!
    känns skönt att veta att den passar 5 dagar efter förlossnignen, o till bröllopet har nog magen sjunkit lite till så det blir nog kalas!

• pruppa

hallåjs!
    har precis skrivit klart gästlistan,
    va o köpte guldpapper idag som vi ska använda till att skriva ut inbjudnignskorten på, o det ska göras i morgon sen ska vi skicka iväg inbjudnignarna.
    vi skulle hålla nere gäst antalet men det blev i slutändan inte så,
    kommer alla blir vi över 70 pers o vi hade tänkt att hålla oss till 50!

tycker inte att det finns så mycket att göra för tillfället, förutom att leta ring, o den jackten fortsätter på måndag.

• pruppa

har idag åkt runt o tittat ordentligt på ringar, o det jag tänkt mig funkar inte med förlovningsringen, så nu blir det en simpel ring med en sten, men nu kom problemet att jag hittat två jag gillar o kan inte bestämma mig för villken!!!
    skicka inbjudningarna i går!

• pruppa

hallå tjejer!
    i morgon ska jag i väg o beställa ring!
    spännande, har velat fram o tillbax mellan en hög olika ringar, men har äntligen bestämt mig så i morgon ska den beställas + att vi ska lämna in förlovnings ringarna för lite fixing!
    annars är allt rätt lugnt, väntar till sista nästa månad då osa går ut sen ska det fixas grejer!

Svar på tråden Juni 2007 - ny tråd