Inlägg från: Eriks blivande fruga |Visa alla inlägg
  • Eriks blivande fruga

Juni 2007 - ny tråd

Här är ni!!
    Vilken tur att jag hittade er!

fröken inga
    Jo vi har ett tidigt OSA datum så vi kan fixa med dukning och att alla ska få hotellrum och sånt. Alla av "mina" gäster kommer från annan ort och måste resa med flyg eller tåg och bo på hotell så det var lika bra att ha ett tidigt OSA!

Jag tar även jag "gubbens" efternamn. Även om jag har ett ovanligare, men han är det enda barnet och ville föra ätten vidare!

pruppa vad spännande med bebis. Hoppas att allt går bra! Och att klänningen passar

• Eriks blivande fruga

Kopierar och fyller på!

2 juni - Eriks blivande fruga svedjans kapell tavelsjö. (umeå)
    9 juni - cicki82 Nedertorneå Kyrka (Haparanda)
    30 juni - pruppa - kyrkoruinen, Brottby

• Eriks blivande fruga

Pruppa. Lycka till med bebben! Hoppas du slipper vänta fööör länge!

Jag ska iväg och lägga upp klänningen imorgon. Fick mina ljusstakar/placeringskort idag! Var på stan och "råkade" springa in på en tidningsaffär och kom ut med tre bröllopstidningar... Skäms lite ... Men bara lite . Man fick en gratistidning om man handlade där. Älskar de utländska tidningarna!!!

Hoppas att det går bra med planeringarna för er alla!!

• Eriks blivande fruga

Vårt färgtema är mörklila, vitt och lite grönt.

• Eriks blivande fruga

Visst är det kul när man får hindersprövningen och inser att man faktiskt får gifta sej? Även om vet att man inte är släkt eller är gift sen förr! Jag blev jättelycklig!!!

Pruppa, ingen bebis än??

• Eriks blivande fruga

Hej tjejer!
    Är det någon av er som vet vart man kan köpa billiga glaspärlor??? Ska göra girlinger med pärlor till bordsdekorationerna.

• Eriks blivande fruga

Girlanger ska det vara...

• Eriks blivande fruga

Kanske en "dörrklocka" det brukar ju finnas i mässing. Järnaffärer kanske??? Var det en sån du menar??

Sno på bara...
    Mina pärlor ska dessutom vara mörklila man har ju inga speciella krav när man är brud ...

• Eriks blivande fruga

Finns det inte löpare att hyra? Ska hyra dukar hos cateringföretaget och det blir mycket billigare än att köpa. Skulle gå runt 25:-/duken tror jag. Kolla hos cateringföretag och tvätterier! Har köpt pärlor hos panduro idag. Hjälp vad mycket det blir! Kostar att ligga på topp!

• Eriks blivande fruga

Tjena tjejer!

Håller på att göra mina "pärlgirlanger" för fullt! Aj vad ont det gör i fingrarna... Har gjort klart bordsplaceringen och det mesta är faktiskt klart. Har inte träffat prästen än, men det ska väl bli snart, det är m2b som ska ta kontakt med honom... Har lite problem med buketten oxå... Tror att jag har bestämt mej men det är så svårt när man inte kan se buketten klar innan... Håller på att fundera om jag ska ge floristen "fria" händer. Det jag vill är att den ska vara mörklila (tänk rödlök så förstår ni). Klänningen och kostymen håller på att bli upplagda.

• Eriks blivande fruga

helenasafir vart har du fått tag på paraplyer? Tar för givet att de är vita eller?? Hur mycket kostar dom med mera?

Jag tror att jag är klar med det mesta... Blir nästan lite stressad av det oxå

• Eriks blivande fruga

Hej tjejer!
    Hjälp vad tiden går fort!!! Snart är det ju juni... Den 2:a blir man ju FRU! Den 24/5 har jag beställt tid för provuppsättning och sen ska jag göra en secret box fotografering! Börjar bli lite nervös för det också!
    Ska nog inte göra så mycket behandlingar före bröllopet, hade tänkt att göra en "soldusch" före men nu är det ju ändå så fint väder att jag har fått fin färg ändå! Så det ända jag har tänkt göra är att fuska med BUS kräm.
    Ansiktesbehandlingen gör min sminkös en och en halv vecka innan så jag inte ska få en massa blemmor den stora dagen!

• Eriks blivande fruga

Om en månad och en dag ska jag gifta mej!!!!!!!!!!!!!!

• Eriks blivande fruga

I dag har vi träffat prästen! Kanontrevlig. Så nu är ännu en sak borta på listan!
    Gubben min blev bortrövad i fredags på svensexa. Kom hem lagomt rund under fötterna framåt morgontimmarna! Nu är det mindre än tre veckor kvar!!

• Eriks blivande fruga

Det är riktigt trist när man måste ringa och "jaga", men jag tror att det är bäst att ändå göra det! Det kom faktiskt fram att inte alla inbjudningskort hade kommit fram! Posten... Sen är det ju inte alla som förstår att O.S.A betyder att man även ska säga nej om man inte kommer. Och en del tror att man inte behöver svara alls även om man ska komma!

Nu börjar det verkligen närma sej!

Hur är det med er tjejer, börjar ni bli nervösa än?
    Jag känner mej toknervös ibland och ibland inte alls! Konstigt! Däremot så går jag runt med konstant spänningshuvudvärk. Kanske man är mer nervig än vad man tror...

• Eriks blivande fruga

Mindre än två veckor kvar....

Svar på tråden Juni 2007 - ny tråd