Inlägg från: Marsuinna |Visa alla inlägg
  • Marsuinna

Juni 2007 - ny tråd

2 juni
    - Eriks blivande fruga Svedjans kapell tavelsjö (umeå .
    - ~Annelie~ Nacka kyrka.

9 juni
    - cicki82 Nedertorneå Kyrka (Haparanda)
    - Juni07 Österhaninge Kyrka

22 Juni
    -Jenny-Maria Skerike Kyrka (Västerås)

30 juni
    - pruppa Kyrkoruinen, Brottby
    - Mrs S Gläntan, Södermanland
    - Perkan Gustav Vasa, Stockholm
    - Marsuinna V.Husby Norrköping

Lägger till mig! Har inte heller varit så aktiv här på ett tag! Men det är som fler har skrivit många bollar i luften

• Marsuinna

Missjay:
    Finns jättfina sådana klockor på challigraphen. Man får dem även graverade!

Pruppa: LYCKA TILL!!

Nu har jag en fråga ocks Jag tänkte ha som löpare tvärs över borden. Men vad fasen det blir ju typ 25 dukar!!!Det blir ju svindyrt!! Nån som har tips och idé hur jag kan göra istället?

• Marsuinna

Pruppa: Stort GRATTIS till bebisen! Skönt att bröllopsklänningen passade

Nu har vi bokat bröllopsresa Skönt, en sak till att bocka av i listan Sen har vi även skickat in hindersprövningen!

Tiden rullar på fort men det känns ändå som jag har koll på läget nu vilket är skönt! Hur går det för er andra? Känns planerna fortskrida som planerat?

• Marsuinna

Först var vi inne på att åka utomlands och bara koppla av men eftersom vi är väldigt beroende av att åka vissa datum pga av barnvakt och semester så fanns det inte så mycket att välja på. Hittade dock en resa till Turkiet som verkade underbar men också väldigt dyr. Pengar som hur vi än vände och vred inte kan få ihop

Så istället blir det en kryssning till Tallinn i fin Hytt med havsutsickt och 2 nätter på spa hotell där med behandlingar. Blir säkert också jättemysigt!
    Ni andra?

• Marsuinna

Hej på er allihopa!

Perkan- Jag vet hur det är med barn, heltidjobb o sån´t omkring sig hela tiden! Föröker själv få ihop pysslet med att hinna planera! Kanske skönt att höra att du inte är ensam

Jag har beställt de klänningarna från Ellos till mina flickor. Mamma kommer hjälpa mig byta ut bandet till mörkt brunt då vårt färgtema går i brunt o rosa. De blev jättesöta

Igår hittade vi äntligen tärnklänning också så det känns skönt

Köpte min tiara via tradera som jag fick hem på posten igår och jag blev supernöjd med den. Det känns verkligen som jag börjar få lite koll på det hela. Nu en tid har det flytit på riktigt bra! Allt tack vare min blivande man som inte gnäller när han får ta hand om hus o barn när jag ränner på stan efter jobbet Fast tack o lov gör jag ju det inte varje dag då skulle jag ju aldrig få träffa mina barn

Igår träffade vi prästen också. Det gick bra! så nu är psalmer och sån´t betämt så nu kan jag när jag vill och har tiden göra vigselprogram.

Jag TROR också att jag bestämt mig för vigselring. Har varit o provat den 2 ggr och jag gillar den verkligen. Ändå kan jag inte låta bli att titta på fler vilket gör att jag får värsta ågrenen... Det bästa jag kan göra är nog att beställa den här och skita i o titta på fler. Så ja, jag har bestämt mig

Ja, så nu när det fina vädret kommer ska jag väl sitta inne på kvällarna och göra festprgram....

Hej på er!

Svar på tråden Juni 2007 - ny tråd