Inlägg från: KakNina |Visa alla inlägg
  • KakNina

Juni 2007 - ny tråd

Juni07: Jag tycker dom här klänningarna på Ellos www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx&productId=170789&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink= är riktigt fina. Hade jag haft tjejer som brudnäbbar hade det nog blivit det. Nu har jag två killar, och de är inte så intresserade av klänning. Så det bli byxa, skjorta och väst istället.

För oss är det 16 juni som gäller! Så jag hoppar in här i tråden med er. Bara 53 dagar kvar!! Alldeles för lång tid, men samtidigt alldeles för kort tid också.

Allt är bokat. Det känns bra.
    Det som jag inte har riktigt kontroll över är att jag inte vet när vi ska träffa präst och kantor, och inte heller har tid för provsmink och uppsättning än. Men det ska jag göra i maj någongång.

Annars sitter jag mest och filar på beskrivningar av gästerna. Klurigt! Det är det enda i festprogrammet jag gör. Resten gör vårt värdpar, och sammansättningen gör en kompis som också gjorde inbjudningarna.

Hoppas ni andra lyckas hitta tid att göra allt det där som ni vill göra!

• KakNina

Juni07: Visst känns det lite konstigt när sakerna på listan börjar ta slut? Helt plötligt blir det bara lite väntetid typ...

Fast det är klart, det finns väl alltid lite saker att pila med. Men jag vill samtidigt inte att det ska bli överpillat heller.

I och för sig så har man ju alltid bordsplaceringen kvar... och det blir nog inte det lättaste...

• KakNina

MissCykel: Vårt OSA är den 15 maj, och B-dag den 16 juni.

kär & galeb: Jag har inte så mycket inplanerat än. Jag har haft funderingar på naglar och ansiktsbehandlig. Men eftersom jag aldrig varit på varken det ena eller andra så är jag lite fundersam. Kanske dumt att smälla in det just den veckan, ifall jag inte skulle "lyckas" typ. Fast jag ska ner till Varberg på en heldag på kurortshotellet där någongång i vår iallafall. Det ska bli gott. =)

• KakNina

Oj vad tiden går.
    Nu har en helg till försvunnit, och lite har jag i alla fall fått gjort. Jag vet inte om jag borde vara stressad över förberedelserna eller inte, men just nu är jag isåfall mest stressad över att jag inte är stressad över förberedelserna... på någon konstigt sätt.

Annars är konstigaste bröllopsrelaterade händelsen på senaste tiden en dispyt som min mor trodde hon hade med mig. Hon anklagar mig för att vara alldeles för kontrollbenägen, och drar paralleller till när hon hade problem med att gästerna på hennes bröllop inte gick på ett rakt led från kyrka till festlokalen. Helmysko, jag som inte känner mig det minsta kontrollbenägen, utan har lejt ut allt från mat och dukning till festhäfte till olika personer (som med glädje tagit emot uppgifterna) och i princip sagt "ni får göra vad ni vill". =) Fast nu är nog hennes dispyt med mig över, jag fattade inte vad som startade den, och jag fattar inte vad som hände under tiden, jag är bara glad att det är över.

I övrigt kan jag bara hålla med dig Emma 06 - nu vill jag gifta mig! Än är det dock 41 dagar kvar...

Svar på tråden Juni 2007 - ny tråd