Inlägg från: maria070630 |Visa alla inlägg
  • maria070630

Juni 2007 - ny tråd

Hittade precis in här, får på håret vara med då jag gifter mig den 30/6 ;)
    Usch det känns som om allt i planeringen står still just nu, väntar på att osa ska gå ut - på tisdag så jag kan göra festprogram oc bordsplacering klar.

• maria070630

Jag har gjort / börjat göra festprogram i word.Halva a4 delat på höjden..

• maria070630

spännande jag vill ocksp prova MIN klänning. Fast jag har ett stort BH problem så den kan vänta tills det löst sig.

• maria070630

Jag behöver en bh som passar för en ganska djupt ringad klänning. Har du något förslag ?

• maria070630

Ja jag får väl göra det. Har du allt under kontroll eller har du mycket kvar att göra ?

• maria070630

Det är mycket att tänka på, har inte beställt bakelser / tårta, tänkte göra det när osa gått ut på tisdag ;) inga blommor, ska undersöka festlokalen lite noggrannare nästa lördag och sen fixa med dukningen. Har börjat på ett festprogram och gjort ett utkast på ett vigselprogram. Vi ska inte träffa prästen förr än den 9/6.Tänkte boks lite skönhetsgrejer till mig själv typ ansiktsbehandling och naglar. Tur att jag har semester två veckor innan;)

• maria070630

Miss Cykel

Vi har osa idag (15/5) och det är några som inte har svarat. Jag vet faktist inte vad man ska göra med dem. Att ringa runt känns fånigt. Min första tanke är "skit i det då" - om man inte har svarat i tid (de har faktis haft lång tid på sig att svara) så behöver man inte komma. :( men så lugnar jag mig lite och tänker et löser sig :) Imorgon åker v til tyskland för att bunkra dricka.

• maria070630

Smart..fast jag har inte mail till alla gäster. Om man hade varit lite före kunde man ha skickat något liknande med vanlig snigelpost typ förra veckan. Men visst är det väl trist att folk inte kan svara ?
    Vi har hört av kompisar runt omkring att några har sagt att " de och de" ska komma, men de måste ju fatta själva att de ska höra av sig.

• maria070630

Ja jag hoppas också att jag slipper det. Jag vill också bli klar med bordsplacering och gästpresentation.Man har ju lite till att styra med så ju fler saker man kan beta av desto bättre. Är hemma och sjuk idag tänkte jobba lite med festprogrammet då.

• maria070630

Jag måste ringa kantorn och kolla om hon har noter till de sånger so solisten ska sjunga i kyrkan samt om vi kan få ha en annorlunda utgångslåt.

• maria070630

Lycka till imorgon. Väderprognosen ser underbar ut i hela landet ...

Svar på tråden Juni 2007 - ny tråd