Inlägg från: Miss Cykel |Visa alla inlägg
  • Miss Cykel

Juni 2007 - ny tråd

Hallå! Får man vara med här? :)

Vi gifter oss den 30 juni och då ska det INTE regna!! ;)

Nu börjar det ju verkligen närma sig och jag börjar bli lite pirrig. Jag har inte läst igenom hela tråden, men jag antar att ni också har rätt fullt upp nu? Har ni läget under kontroll? Vi är i färd med att sy upp klädsel till min m2b samt att köpa ringen till mig, annars känns det mesta under kontroll. Vi har osa den 20 maj, så jag antar att det efter det blir MASSOR att börja med! :)

• Miss Cykel

Har ert osa-datum redan varit? Vårt är den 20 maj, och jag antar att efter det blir det miljoner grejer att fixa med?! :)

• Miss Cykel

A&R: Vårt datum är också den 30 juni. När har ni osa?

Vi har inte fixat ringen än - hjälp! :)

• Miss Cykel

Hallå! Såg att det finns fler brudar den 30 juni! :) Kom gärna till 30 juni-tråden också om ni vill! :)

www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2149177.html

Nu har vi bara en vecka kvar till OSA. Vad gjorde/gör ni med dem som fortfarande inte hört av sig då? Kontaktar man dem??

• Miss Cykel

Knasigt det där med att folk inte fattar att de måste höra av sig om de ska/inte ska komma.

Min m2b blev kidnappad förra helgen. De gjorde massor av roliga saker och han var verkligen helnöjd.

Själv tror jag att jag blir hippad i juni, eftersom jag då åker hem till Sverige (bor utomlands). Jag tror inte att mina tjejer tänker komma hit allihopa men man vet ju aldrig! :D

• Miss Cykel

Vi skickade ut ett mail igår kväll till de som inte svarat och skrev "kom ihåg att nu är det mindre än en vecka tills ni senast ska svara om ni kan komma på vårt bröllop. Svara både om ni ska/inte ska komma." (lite bättre uttryckt än detta, dock).

Vi får väl se om det ger något resultat... Gör det inte det så tänker vi nog knappast höra av oss igen, för nu har de ju redan fått en påminnelse.

• Miss Cykel

Ja, trist att de inte fattar. Vi har också hört genom kompisar att vissa "ska komma" men inte har anmält dig. Känns drygt att behöva "tjata".

Jag kan inte riktigt börja färdigställa festprogrammet förrän jag vet vilka gäster som kommer, eftersom vi kommer att ha gästpresentation. Jag vill hemskt gärna sätta igång med detta nästa vecka, så jag blir nog lite sur om folk fortfarande inte hört av sig på söndag.

Och vad säger man om en gäst ringer om ett par veckor och säger att de glömt att anmäla sig men jättegärna vill komma? Usch, då får man väl bara sucka och snällt börja om med bordsplacering och gästpresentation... Hoppas jag slipper vara med om detta! Och ni också för den delen! :)

Svar på tråden Juni 2007 - ny tråd