• janson77

Pilates, kanon träning hemma!!

Jag tror att om du kör Pilates varje dag, eller iaf 5 ggr i veckan, kommer du märka resultat efter 3-4 veckor, men då måste du köra hårt.

Jag går promenader på 30-60 minuter 3-4 dagar i veckan oxå och äter mindre och nyttigare. Helst ska man välja bort vin, då iaf jag märker att efter en helg med vin går jag upp, och en utan går jag ner. Men nåt gott ska man väl ha, jag är inte så super strikt....

Dieter ser jag som onödiga samt väldigt svåra att hålla i längden, för mig räcker det att försöka hålla igång motionen och vara motiverad för det....
    Ät halva tallriken grönsaker, och aldrig mer kolhydrater eller protein större än din näve, det är en bra riktlinje....

(låter som om jag är värsta träningsfreaket, men så är inte fallet, hehe)

Lycka till

• janson77

Jag är ingen van Pilates "tränare" men jag kör MTV Pilates, det går ganska så snabbt och är jäkligt jobbigt, så kör på den, och gör så gott du kan, man lär sig snabbt de olika övningarna, och är det nåt du inte klarar så gör nåt annat så länge......

Matta är verkligen att rekommendera, så slipper man glida omkring oh får bra stöd....

• janson77

Jag tycker MTV Pilates är bra, jobbigt, snabbt och mycket variation. Det är två avsnitt och ett bonusavsnitt......

Ska hämta två filmer idag, från tv-shop, en för bak och lår och en vanlig....

• janson77

Hoppas att du gillar den

• janson77

Jag vet inte om det är mix jag har...Dom går igenom mage, höfter, bak, armar....

• janson77

Jag tror alla dvd man köper är blandat, om det inte bara står mage, lår osv

Det är nog ingen fara, dom går igenom hela kroppen....

• janson77

Hua, boot camp, ryser av tanken, hehe

• janson77

Ohhhhhh, fyyyyyy
    Jag skulle bli avskräckt för livet, hehe

• janson77

Oh, jag har inte kunnat köra Pilates på flera dagar, känns jobbigt....

• janson77

Äh, hur stor är risken. Dom satsar nog mer på dom riktiga "hackerserna" , som har hur mycket som helst att dela ut, lilla mig bryr dom sig väl inte om tänker jag, men visst är jag oxå lite nojjig ibland

Var särskillt försiktig med svenska grejer

• janson77

Fast visste skulle det vara retligt att "åka dit", hamna i finkan, hua.....

• janson77

Pilata i finkan..... *skrattar*

• janson77

Oh, jag som var så drivande i denna tråd från början, jag har varit sååå dålig på att Pilata, usch.....skäms !!!!!

• janson77

Jag körde min nya "buns & thighs" häromdagen, oj oj oj va det kändes

• janson77

Oh my god!
    Köpte genom tv-shop två filmer Pilates, en Buns & Thighs och en AB´s.
    Igår körde jag Ab´s filmen och herregud säger jag bara....
    Det var övningar som jag inte ens kunde utföra, för då var man väl tvungen att ha tvättbräda nr 1, och det har INTE jag kan jag lova.....

Känner redan en väldig träningsvärk

• janson77

Jag rekommenderar Tv-shop´s två Pilatesdvd´s, Buns & Thighs och AB´s.

• janson77

Jag köpte matta på Stadium, kostade 400-500, jättebra och knallblå

• janson77

Jag hade överkast och handdukar först, det funkade men jag fick så ont ni höfterna när det var övningar på sidan...

Svar på tråden Pilates, kanon träning hemma!!